מכון טיהור שפכים הר חומה נקרא על שמו של יחזקאל זכאי ז"ל.



תאגיד הגיחון וחברת מבט״י קיימו טקס קריאת שם מכון טיהור שפכים הר חומה, על שמו של יחקאל זכאי ז"ל, במעמד ראש העיר ירושלים מר משה ליאון ובהשתתפות מר גיורא שחם ראש רשות המים, חברים ומשפחה

צילום : יוסף אבי יאיר אנגל -ג'וחא

ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, גיורא שחם ראש רשות המים, שר החקלאות לשעבר אברהם כ"ץ עוז, יו"ר תאגיד הגיחון וחברת מבט"י אבי בלשניקוב, הסירו היום את הלוט, בטקס רב משתתפים עם נציגי משפחה וחברים, בו נקרא מכון טיהור שפכים הר חומה על שמו של יחזקאל זכאי ז"ל.

יחזקאל זכאי, ירושלמי, שהקדיש את חייו לעשייה למען מדינת ישראל ועם ישראל, מנכ"ל מקורות לשעבר וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה בכנסת התשיעית והעשירית. עמד שנים רבות בראש הפדרציה הספרדית בישראל.

אבי בלשניקוב יו"ר תאגיד הגיחון וחברת מבט"י: "אנו קוראים את מכון טיהור שפכים הר חומה על שמו של יחזקאל זכאי, מתוך רצון להוקיר את דרכו ולכבד את מורשתו וחזונו לשיפור איכות החיים והסביבה במדינת ישראל"

מכון טיהור שפכים הר חומה ע"ש יחזקאל זכאי הוא אחד משלושת מכוני הטיהור של העיר ירושלים, נחשב מכון טיהור שפכים חדשני המשתמש בטכנולוגיות מתקדמות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״מכון טיהור השפכים בחומת שמואל, ייקרא על שמו של יחזקאל זכאי ז"ל. מכון זה הינו מהמכונים המודרניים ביותר הקיימים כיום בישראל.
המים המטוהרים בטכנולוגיה מתקדמת, משמשים בחלקם הגדול, בין היתר, להשקיית פארקים וגינות ציבוריות בירושלים, בכך נבטיח שימוש חוזר ויעילות"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה