מי יהיו יקירי העיר ב-2021? זו ההזדמנות שלכם להשפיע



עיריית ירושלים פרסמה לאחרונה 'קול קורא', המבקש מהציבור הרחב הצעות ומועמדויות לקבלת עיטור "יקיר ירושלים" לשנת תשפ"א - 2021. התהליך, שיימשך עד לסוף חודש נובמבר 2020, יאפשר הגשת המלצות למועמדים לפרס על תרומה ופעילות במגוון תחומים למען העיר ירושלים

טקס הענקת פרס יקיר ירושלים בשנה שעברה. צילום: דוברות עיריית ירושלים

יקירי העיר בשנת 2021- תהליך הגשת המועמדות החל  לפני כשבועיים ועד כה הוגשו למעלה מ-40 המלצות על מועמדים לפרס היוקרתי. העיטור יוענק למי שתרומתם לירושלים היא ממושכת ומשמעותית ואשר הקרינו והשפיעו על העיר בתחומים שונים כמו - חינוך, תרבות, פעילות ציבורית, קירוב לבבות וסובלנות, התנדבות צדקה וחסד, מחקר ואקדמיה, פיתוח תשתיות, דת ומורשת ישראל.

ועדת הפרס, אשר בראשה עומד נשיא בית המשפט המחוזי לירושלים בדימוס, השופט דוד חשין, רשאית להעניק את הפרס גם לתושבים אשר פעלו ותרמו לעיר גם בתחומים נוספים וייחודיים. בעירייה מדגישים כי על רקע משבר הקורונה ניתן יהיה להגיש המלצות להענקת הפרס באופן מקוון בלבד באתר האינטרנט העירוני.

עוד הוסיפו בעירייה כי השנה שמה לה למטרה ועדת העיטור לפנות לכל הקהלים והמגזרים בעיר, מתוך רצון לתת במה לכל אלו אשר פעלו בעיר בכל המישורים השונים.

להגשת מועמדות בטופס המקוון - https://www.jerusalem.muni.il/he/city/yakir/form/?IdSysForm=439

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיטור יקיר ירושלים הוא עיטור יוקרתי שבמסגרתו ניתנת לנו הזכות להוקיר את אותם תושבים ייחודיים שתרמו רבות לעיר במהלך חייהם. אני קורא לציבור להמליץ ולעזור לנו לבחור את יקירי העיר לשנת 2021".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה