מח"ש הגישה כתב אישום נגד שוטר בגין תקיפת אישה בת 65



המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יומנאי בתחנת המשטרה בכותל המערבי בגין תקיפת אישה בת 65 שהגיעה לתחנה ושיבוש מהלכי משפט

צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אליסף קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, בתאריך 05.09.19, הגיעה המתלוננת, בת 65, אל נקודת המשטרה בכותל המערבי יחד עם אדם נוסף אשר היה לה עימו ויכוח, כדי להגיש תלונה. בהיותם בתחנה, חסמה המתלוננת את יציאתו של האיש אשר ביקש לצאת עם בתו הקטינה. בתגובה לכך, דחף הנאשם את המתלוננת בעוצמה, וזו הוטחה על גבי הקיר ונפלה ארצה במסדרון התחנה. לאחר שניות ספורות, בעודה על הרצפה, אחז הנאשם בידה של המתלוננת וגרר אותה מס' מטרים עד שהוציאה, כשהיא עודנה על הרצפה, אל מחוץ לתחנה.

בשלב זה הגיע למקום שוטר נוסף והנאשם נכנס לתחנה. לאחר דקה נוספת, יצא הנאשם אל מחוץ לתחנה, עמד מעל המתלוננת וצעק עליה: "מי את שתעשי לי ככה?", בעודו מסמן צורה של חסימת גוף. המתלוננת, בתגובה, הגנה על ראשה מפני הנאשם. השוטר הפריד בין הנאשם למתלוננת, שנעמדה מול הנאשם, או אז דחף הנאשם את המתלוננת בשתי ידיו, וזו נהדפה על הספסל.

המתלוננת החלה לקרוא לעבר הנאשם במילות גנאי: "נאצי", "היטלר", "הוא רשע", בעוד השוטר מונע מהנאשם להתקרב לעבר המתלוננת ומבקש ממנו להיכנס לתחנה ולא לצאת ממנה.

אחר כל זאת, ערך הנאשם דוח פעולה אודות האירוע והשמיט ממנו את דחיפת המתלוננת על ידו והוסיף, בכזב, כי המתלוננת השתוללה וניסתה לשבור דברים וכן שבעטה ותקפה אותו במהלך גרירתה אל מחוץ לתחנה.

במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין ועשה מעשה בכוונה למנוע או להכשיל או להביא לידי עיוות דין, בדרך אחרת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה