מחריד: אדם בשנות ה-70 לחייו חשוד שאנס את נכדתו החורגת

$(function(){setImageBanner('f23e9861-22c7-4eab-9663-fb8b9e8d8109','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

המשטרה עצרה אדם בשנות ה-70 לחייו תושב ירושלים בחשד לאונס ועבירות מין בנכדתו החורגת, שבוצעו לפני מספר שנים מאז שהייתה בת 11. מהחקירה במשטרה עולה כי המעשים החמורים בוצעו במשך מספר שנים. בנוסף עפ״י החשד החשוד ביצע לפני עשרות שנים גם עבירות מין בבתו החורגות- אם המתלוננת

אילוסטרציה: פלאש 90

לפני כחודש התקבלה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, תלונה מצעירה (בגירה כיום) על כך שלפני מספר שנים בעת שהייתה קטינה, סבה החורג (בשנות השבעים לחייו, תושב ירושלים) ביצע בה עבירות מין חמורות במשך זמן רב.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה. בשבועות האחרונים חוקרי המשטרה החלו בחקירה סמויה לאיסוף ממצאים וראיות אודות עבירות המין החמורות שביצע הסב בנכדתו החורגת משהייתה בת 11 (לפני מספר שנים) ועד שהייתה בת 14 לערך. מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד אנס את נכדתו החורגת מספר רב של פעמים ובמשך מספר שנים, זאת בביתו בירושלים בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות, חגים וכיו״ב.

כמו כן, במהלך החקירה התברר כי החשוד פגע מינית לפני עשרות שנים גם באמא של המתלוננת (בתו החורגת של החשוד), אולם בבדיקה מול הפרקליטות התברר ביחס למועד העבירות כי עפ״י החוק בישראל חלה התיישנות בדין הפלילי על מעשים אלו.

לאחר איסוף ממצאים וראיות ע״י חוקרי המשטרה, בשבוע שעבר החקירה עברה לשלב הגלוי כשנעצר החשוד בביתו ע״י בלשי תחנת לב הבירה. בחקירתו חיזקו חוקרי המשטרה את החשדות כלפי החשוד ומעצרו הוארך פעמיים בבימ״ש.

היום עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה לביצוע עבירות מין בהם עבירות אונס ומעשים מגונים בקטינה-בת משפחה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע. מעצרו הוארך שוב בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 7.9, ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום ע״י הפרקליטות.

רס״מ מאירה מלכה חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שחקרה את המקרה ציינה: ״החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן. בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות מין שבהן מקרי אונס. חשוב שכל מי שהיה או הייתה קורבן לעבירות מין מתמשכות במשפחה- להגיע להתלונן במשטרה בהקדם ולמנוע המשך הפגיעה, שבמקרה הזה נמשכה עפ״י החשד במשך שני דורות. למרות השנים שחלפו מהעבירות שבוצעו ועד לתלונה שקיבלנו לאחרונה, הצלחנו במאמץ רב וביצוע פעולות חקירה מגוונות, להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את החשוד במעשה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה