מחאת העובדות הסוציאליות: מאות מפגינות בכיכר ציון בירושלים



מאות עובדים החלו להפגין בכיכר ציון ולאחר מכן חסמו את ציר הרכבת הקלה. כוחות משטרה במקום

מחאת העובדות הסוציאליות. צילום: איגוד העו"ס

מאות עובדים סוציאליים מפגינים הבוקר (חמישי) בכיכר ציון בירושלים במחאה על תנאי העסקתם, במסגרת ההפגנה, חסמו המוחים את תוואי הרכבת הקלה בעיר. בין היתר הם נושאים שלטים: "העו"ס נחנקות" ו"ממשלה בריחוק חברתי".

במהלך השבוע האחרון הם הפגינו מול הכנסת וברחבי הארץ. זהו היום ה-11 בו העובדות הסוציאליות בירושלים שובתות, ובכך לא ניתנים שירותים חברתיים בעיר.

עיריית ירושלים מסרה בתגובה: "העיר ירושלים כולה תומכת במאבק העובדות/ים הסוציאליים ועובדת יחד עם הסתדרות העובדים על מנת לסייע ככל שניתן.

הבוקר חסמו העובדים את ציר הרכבת הקלה בירושלים, דבר שפוגע במרקם החיים התקין בעיר. בפנייה של ראש העיר, משה ליאון ליו"ר ההסתדרות דני בונפיל נענתה ההסתדרות וציר הרכבת יפונה בדקות הקרובות".
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות, דני בונפיל, על ההקשבה וההבנה. המאבק אכן מוצדק אבל הפגיעה במרקם החיים של שאר תושבי העיר לא יכול להיפגע כתוצאה מכך. עיריית ירושלים תייסע ככל שתוכל לעובדות.ים הסוציאליים".

מהמשטרה נמסר: "במחאה המתקיימת ברחוב יפו בירושלים, החלו המפגינים לחסום את תוואי הרכבת הקלה ולשבש את תנועה. השוטרים פועלים במקום על מנת להשיב את הסדר הציבורי ולפנות את תוואי הרכבת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה