מחאת אהוביה סנדק בירושלים: 4 שוטרים נפצעו, 21 מפגינים נעצרו



מאות בני אדם הפגינו (מוצאי שבת) בגשר המיתרים בכניסה לירושלים. מפגינים טיפסו על גג אוטובוס במקום. ארבעה שוטרים נפצעו, 21 מפגינים נעצרו

מאות בני אדם הפגינו (מוצאי שבת) בגשר המיתרים בכניסה לירושלים במחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק, שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין.

צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה גדולים הגיעו לאזור כדי להפריד בין המוחים לבין הכביש - אך ללא הצלחה. פחות משעה לאחר הגעתם לאזור, הכניסה לירושלים נחסמה. 21 מפגינים נעצרו בגין הפרת הסדר הציבורי.

מהמשטרה נמסר כי במהלך המחאה מספר צעירים טיפסו על גג אוטובוס, יידו אבנים והשתמשו בגז פלפל. "השוטרים פועלים להורדת מפירי הסדר ולשמירה על הסדר הציבורי באזור". ארבעה שוטרים נפצעו ונזק נגרם לשתי ניידות.  

צילום: דוברות המשטרה

חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית הגיע למקום והתקבל בקריאות "ראש הממשלה הבא". ח"כ בן גביר ביקש מקציני המשטרה ״אל תשתמשו באלימות, גז מדמיע ואלימות בהפגנה".

צילום: דוברות המשטרה

אחרי קרוב לחצי שעה של חסימת הכביש, המשטרה כרזה למפגינים שהיא פותחת את הכביש לתנועת מכוניות - ומי שלא יפנה את הכביש תופעל נגדו המכת"זית. את הכביש המוביל לבירה חסמה המשטרה כבר בגינות סחרוב כדי לכוון את התנועה לכבישים חלופיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה