מהפכת הניקיון בירושלים: יבוצעו שינויים ארגוניים באגף שיפור פני העיר העירוני



עיריית ירושלים חתמה על הסכם עם הסתדרות מרחב ירושלים ועם ארגון עובדי העירייה שיסדיר את העברת האחריות הכוללת על אחזקת וניקיון הגנים הציבוריים והפארקים למיקור חוץ. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ההסכם יזכה לעוד שדרוג ושיפור הנראות במרחב הציבורי"

(ארכיון. צילום: מרים אלסטר / פלאש 90).

במסגרת רפורמת הניקיון אותה מוביל ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חתמה עיריית ירושלים על הסכם עם הסתדרות מרחב ירושלים ועם ארגון עובדי העירייה, אשר יסדיר את העברת האחריות הכוללת על אחזקת וניקיון הגנים הציבוריים והפארקים למיקור חוץ.

במסגרתו ההסכם, אשר מהווה בשורה של ממש לעיר ירושלים, יבוצעו שינויים ארגוניים באגף שיפור פני העיר העירוני, תוך חיזוק יכולות הניהול והפיקוח של האגף על ביצוע העבודות בשטח על ידי הקבלנים ועמידה ברמות שירות גבוהות.

מטרת ההסכם היא לפעול לשיפור נראות המרחב הציבורי, השירות ואיכות החיים של תושבי העיר על ידי שדרוג רמת הניקיון ואחזקת הגנים והפארקים הציבוריים בעיר.

ההסכם הינו תולדה של עבודת מטה נרחבת, אשר בוצעה על ידי הנהלת העירייה תוך שיתוף פעולה עם הסתדרות מרחב ירושלים וארגון העובדים, וזאת במטרה לשפר את נראות המרחב הציבורי, השירות ואיכות החיים של תושבי העיר על ידי שדרוג רמת הניקיון ואחזקת הגנים והפארקים הציבוריים בעיר.

מהעירייה נמסר כי המהלך בוצע יחד עם הסתדרות מרחב ירושלים ועם ארגון עובדי העירייה, תוך מתן אפשרויות פרישה מרצון וסיום העסקת עובדים בתנאים מיטיבים לעובדי האגף אשר עסקו עד היום בתפקידים אלו. עובדים אלו, יוכלו לגשת למכרזים אשר ייפתחו בקרוב לתפקידי ניהול ופיקוח באגף.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ההסכם אשר נחתם מהווה בשורה גדולה לתושבי ירושלים, אשר יזכה לעוד שדרוג ושיפור הנראות במרחב הציבורי. אני מודה להסתדרות ולארגון עובדי העירייה על שיתוף הפעולה ועל פועלם למען עובדי העירייה ולמען תושבי העיר ירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה