מגרש הכדורסל בפארק סן סימון יישאר פתוח בסופי שבוע ובחגים



במסגרת הסיכום הוחלט כי המגרש יישאר פתוח בסופי שבוע ובחגים, וכי במהלך השבוע ייסגר המגרש בשעה 22:00 והתאורה במגרש תיכבה בשעה 21:00

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מאז התקבל פסק הדין של בית משפט השלום בירושלים הקובע בין היתר כי מגרש המשחקים בשכונת סן סימון ייסגר לשימוש בסופי שבוע וחגים, פעל ראש העיר ירושלים, משה ליאון, באופן אישי מול הנוגעים בדבר במטרה למצוא פשרה מאוזנת שעיקרה - המשך השימוש במגרש לטובת ילדי השכונה בכל יום לרבות שבתות וחגים.

זאת, לצד שמירה על זכויות התושבים המתגוררים בסמוך למגרש, לשקט בשעות המנוחה.

במסגרת הפשרה שזכתה לתמיכת המנהל הקהילתי גינות העיר וסוכמה עם מר פיינגולד, סוכם כי העירייה תיצור איזון בין רצון התושבים לשימוש במגרש לבין רצון התושבים לקבלת שקט.

במסגרת הסיכום הוחלט כי המגרש יישאר פתוח בסופי שבוע ובחגים, וכי במהלך השבוע ייסגר המגרש בשעה 22:00 והתאורה במגרש תיכבה בשעה 21:00.

לאחר החתימה על ההסכם ואישור המינהל הקהילתי מודיעה עיריית ירושלים כי הגישה ערעור לבית המשפט בצירוף הסכם הפשרה שהוגש לביטול פסק הדין.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח על כך שהגענו לפשרה מאוזנת ונכונה לטובת כל הצדדים. הפשרה שהושגה מבטיחה את פעילות המגרש באופן קבוע אף בסופי שבוע וחגים, לצד שמירה על זכות התושבים לשקט בשעות המנוחה. צר לי על כך שגורמים אינטרסנטיים ניסו לשוות לנושא מאבק על זהות השבת בעיר. אני מודה למר פיינגולד על נכונותו לוותר על חלק משמעותי מהוראות פסק הדין מתוך התחשבות ורצון טוב.

התושב העותר, מר שמואל פיינגולד: אני מודה לראש העיר מר משה ליאון על גילוי מנהיגות, רגישות ומעורבות אישית סביב השעון, מתוך מטרה להגיע לפשרה מאוזנת וראויה.
הסכם הפשרה יוגש לבית המשפט המחוזי על מנת שיקבל תוקף של פסק דין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה