מבצע חיסוני שפעת רחב היקף במחוז ירושלים



״אנחנו משקעים משאבים ומאמצים רבים לצמצום תחלואת השפעת במחוז ירושלים. השפעת יכולה להיות מחלה קשה עם סיבוכים מסוכנים, והחיסונים מהווים את הרפואה המונעת היעילה ביותר כנגדה״, עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים

קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים נמצאת בעיצומו של מבצע החיסונים כנגד השפעת. מאוחדת, החלה השנה את מבצע החיסונים בשלב מוקדם יותר וזאת במטרה להפחית את התחלואה לצד החשש מגל הקורונה נוסף, ובמטרה לחסן את כלל מבוטחיה תוך מתן דגש על האוכלוסיות בסיכון ובכללן : גילאי 65+ , חולים כרוניים, נשים בהריון ונשים לאחר לידה, ילדים ותינוקות מגיל חצי שנה ועד לגיל -12, ולספק להם הגנה ממחלת השפעת ומסיבוכיה. עד כה, מאוחדת רכשה קרוב לכ-350,000 חיסוני שפעת נגד ארבעת הזנים, המיועדים למבוטחי הקופה ברחבי הארץ ובמחוז ירושלים. יצוין כי , בנוסף לחיסוני השפעת הרגילים, יינתנו החיסונים עבור הילדים דרך הפה ועבור אוכלוסיות מסוימות ייתן חיסון High dose כנגד השפעת.

צילום: טל שחר

במאוחדת מציינים כי ניתן להתחסן כנגד השפעת בכל מרפאות הקופה ברחבי ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים , בית שמש והסביבה בתיאום תור מראש דרך אתר מאוחדת או המוקד הטלפוני של הקופה ב- 3833*.

צילום: טל שחר

עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים: "אנחנו משקעים משאבים ומאמצים רבים לצמצום תחלואת השפעת במחוז ירושלים. השפעת יכולה להיות מחלה קשה עם סיבוכים מסוכנים, והחיסונים מהווים את הרפואה המונעת היעילה ביותר כנגדה. בנוסף, ההתחסנות תסייע בצמצום העומסים במערכת הבריאות במהלך עונת החורף ותמנע אשפוזים, העלולים להיגרם כתוצאה מסיבוכי השפעת. הנגשנואת חיסוני השפעת בפריסה גדולה ברחבי המחוז לטובת מבוטחינו שיכולים להגיע ולהתחסן ביעילות, במהירות ובסמוך למקום מגוריהם. אני קורא לכולם להתחסן ולשמור על הבריאות" .

ד"ר מנחם ביתן , מנהל הרפואי של מאוחדת במחוז ירושלים הוסיף :" אנחנו בעיצומה של עונת השפעת ועונת חיסוני השפעת.למזלנו, אנחנו חיים בדור שלוירוס השפעת יש תשובה, יש חיסון. הדבר קל בעינינו כי אנחנו רגילים שלכל מזהם יש למערכת הבריאות תשובה. אז אל יקל בעינינו הדבר, שפעת היא מחלה שחס וחלילה אפשר גם למות ממנה. לכן ההמלצה החד משמעית שלנו היא - לכו להתחסן! ונעבור את החורף בשלום".

עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים

דרור טאו , מנהל סיעוד מחוזי, במאוחדת מחוז ירושלים סיכם : "ישנה חשיבות רבה לכלל האוכלוסיות, במיוחד לאוכלוסיות שנמצאות בקבוצת סיכון, להתחסן כנגד השפעת ולהגן עליהן מפני סיבוכים אפשריים של המחלה. חשוב לציין כי הקורונה עדיין כאן , חיה ובועטת ומחלה ויראלית שמשלבת בין שפעת וקורונה עלולה להביא לתחלואה גדולה יותר, ולכן חשוב מאוד להתחסן בכל גיל ובפרט לאוכלוסייה המבוגרת ולילדים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה