מבית הנשיא ללשכת ראש העיר



ראש הסגל של עיריית ירושלים עו"ד אמרי בן עמי מסיים את תפקידו ובמקומו נבחר מר משה מרגליות, בכיר בבית הנשיא. מרגליות יכנס לתפקיד החדש בתחילת חודש נובמבר

משה מרגליות. צילום: קובי גדעון/ לע"מ

משה מרגליות מונה לתפקיד ראש הסגל של ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. 
מרגליות, בן 34, רס״ן במיל׳, יסיים את תפקידו כיועץ ומנהל הסיורים והאירועים של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לאחר שמילא שורה של תפקידי מפתח בבית הנשיא החל משנת 2006. החלפת ראשי הסגל תתקיים בתחילת נובמבר.
 
עו"ד אמרי בן עמי התמנה לתפקיד ראש מטה קשרי קרן - עיריה בקרן לירושלים. לכן, יסיים את תפקידו כראש הסגל של ראש העיר, משה ליאון, לאחר שניאות לקבל על עצמו את התפקיד לזמן מוגבל במטרה להקים את לשכתו החדשה של ראש העיר, עם בחירתו לתפקיד.
 
ראש הסגל הראשןן של ראש העיר, משה ליאון, עו"ד אמרי בן עמי שימש כשנה בתפקידו וסייע בידי ראש העיר הנבחר להקים את לשכתו ולהכניסה לתפקוד מלא. עו"ד בן עמי קיבל על עצמו מראש את התפקיד לזמן מוגבל ולמטרה זו, וכעת ממשיך לאתגר הבא.

במסגרת תפקידו כראש הסגל, אמרי שימש גם כמשקיף בועד המנהל של קרן ירושלים, וכן בתאגידים העירוניים. לפני מספר שבועות פנה ראש הסגל לראש העיר וביקש את הסכמתו להמשיך לאתגר הציבורי הבא, לאחר שהיה ברור כי הלשכה מיוצבת ומסייעת כנדרש לראש העיר. ראש העיר, משה ליאון, נתן את הסכמתו וברכתו, הגם שהיה מעדיף שאמרי ימשיך בתפקידו.
 
אמרי נבחר לתפקיד ניהול בכיר של ראש מטה קשרי קרן - עיריה, שבמסגרתו יהיה אמון, גם על הקשר האסטרטגי שבין קרן ירושלים לעירייה. לאחר שהקרן בחנה מספר מועמדים לתפקיד, החליטה לאייש לתפקיד את אמרי,  וקיבלה את הסכמתו וברכתו של ראש העיר. המינוי אושר בדירקטוריון הקרן.
 
משה ליאון: "אני מבקש להודות לאמרי שהיה לצידי בשנתיים האחרונות, מתוכן כשנה בתפקיד ראש הסגל, על השירות המצוין ותרומה רבה. אני רואה בקרן ירושלים שותפה אסטרטגית בבניין העיר ומבקש להשיב את שיתוף הפעולה ההדוק והנדרש בין הנהגת העיר לבין הנהגת הקרן, לרמה שהייתה נהוגה בתקופת ראש העיר  טדי קולק.  אני שמח על החלטת הקרן למנות את אמרי לשורותיה והענקתי לו את ברכת הדרך. אין לי ספק כי בתפקידו החדש  אמרי יתרום רבות לקרן ולירושלים, כפי שתרם ללשכת ראש העיר בשנה האחרונה.
אני מבקש לברך את משה מרגליות לרגל כניסתו לתפקיד ראש הסגל ולאחל לו ולנו הצלחה רבה."
 
עו"ד בן עמי: "אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון, על האמון הרב, על תקופה מאתגרת ומלמדת לה זכיתי במחיצתו, על החוכמה, העשייה, הנחישות ובעיקר על היותך בן אדם. אני עוזב את תפקידי בסיפוק רב ובתחושה שהשגנו את המטרה שקבענו.
אני נרגש לעבור לתפקיד בקרן ירושלים, ורואה בו הזדמנות גדולה להחזרת מקומה המשמעותי והמהותי של הקרן עבור העיר ירושלים."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה