מאסר מעולם לרוצח מיכל סלה. יפצה את בתו ברבע מיליון שקלים



ביהמ״ש גזר מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה. בנוסף למאסר מלול יפצה את בתו ברבע מיליון שקלים. השופט דראל: "תקוותנו כי ההכרעה תתרום למאבק באלימות נגד נשים"

מיכל סלה ז״ל

בית המשפט גזר היום על הנאשם אלירן מלול עונש מאסר עולם בעקבות הרשעתו ברצח בנסיבות מחמירות של מיכל סלה ז"ל. ״הנאשם רצח באופן אכזרי את מי שהייתה רעייתו, אישה צעירה ואם לתינוקת.

אנחנו מחזקים ומחבקים את בני המשפחה ומקווים שתוצאת המשפט תחזק ותקדם את המאבק בתופעה הקשה של רצח נשים בידי בני זוגם״, נמסר מהפרקליטות.

מלול הקריא את התנצלותו מדף במהלך הדיון ולא הפגין שום רגש והישיר את מבטו לאחות הגדולה לילי בן עמי. "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית הזו אבל לצערי אני לא יכול", אמר מלול וציין שהוא שמח שאחיותיה של הנרצחת יגדלו את בתו. מלול פנה לבתו הפעוטה ואמר: "כואב לי מאוד שאת גדלה לתוך הטרגדיה הקשה הזאת, אבל אני בטוח שיהיו לך הכוחות להיות אישה מדהימה. אבא אוהב אותך ותמיד יהיה איתך".

במהלך הדיון פנתה לשופטים לילי בן עמי, אחותה של סלה ז"ל. "אתם מהבודדים שצפו, יחד עם הרוצח, וללא צנזורה בתמונות אחותי הקטנה מתבוססת בדמה", אמרה. "נגעתם בכאבה מבעד למסך. היום דיון הטיעונים לעונש, שבמסגרתו הוטל עלי לנסות לאפשר לכם לגעת בכאב שלנו, כאב השכול של נפגעי העבירה, כאב שהלוואי ולא תגעו בו לעולם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה