מאות עצי אשוח יחולקו חינם לתושבי ירושלים הנוצרים החוגגים את חג המולד



עיריית ירושלים תחלק ביום חמישי ברחבת שער יפו עצי אשוח לתושבים הנוצרים המתגוררים בירושלים. בימים הקרובים יתלו עובדי העירייה תאורה ודגלים חגיגיים באזורים בהם נחגג החג

תמונה: תומר ניוברג/ flash 90

עיריית ירושלים תחלק כבכל שנה עצי אשוח ללא עלות לתושבי ירושלים הנוצרים החוגגים את חג המולד.

חלוקת עצי האשוח תתקיים ביום חמישי 19/12/19 בין השעות  08:30-12:00  ברחבת כיכר שער יפו בעיר. החלוקה מותנת בהצגת תעודת זהות עדכנית עם כתובת מגורים בירושלים.

עיריית ירושלים תחלק ללא עלות, גם השנה, כ-250 עצי אשוח לתושבי העיר.

חלוקת עצי האשוח היא חלק מההכנות והפעילויות עליהן עמלה העירייה במטרה להכין את העיר לקראת החג.  תתלה תאורה חגיגית ודגלים חגיגיים באזורי החגיגות שבשכונות העיר כמו: שכונת בית חנינא ברובע הנוצרי וכן צירי התנועה  שעל דרך חברון ובכניה למאר-אליאס.

צוותי הניקיון יפעלו באזורים אלו בכוחות מתוגברים ויבוצע גיזום בשטחים שסביב הכנסיות. כך גם באזור גת שמנים ובאזור הכביש המוביל  לבית לחם . בנוסף, העירייה פועלת לסייע גם ברישוי מהיר והסדרה של הירידים שיוזמת האוכלוסייה ברובע הנוצרי לקראת החג. יתבצע תיאום משותף למשטרה בכל הקשור להסדרת התנועה והחניה בעת החגיגות  ומוקדי עלייה לרגל.

ראש העיר משה ליאון :"חג שמח לכל תושבי ירושלים המציינים את חג המולד. ירושלים היא עיר של חיבורים, של תרבויות ודתות, של מנהגים שונים ומיוחדים. זו מהותה של ירושלים, וזה מה שהופך אותה לכה ייחודית, מיוחדת ובינלאומית.' 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה