מאבק המשטרה בכניסתם של שוהים בלתי חוקיים למדינת ישראל: 70 שב"ח פלסטינים תושבי איו"ש, נתפסו במהלך השבוע



״משטרת ישראל, פועלת במהלך כל ימות השנה לאיתורם וחקירתם של שוהים בלתי חוקיים הנכנסים אל תחומי מדינת ישראל בניגוד לחוק או לתנאי היתר עבודה הקיים ברשותם. פעילות זו הוגברה לאחרונה ברחבי גזרת מחוז ירושלים״

צילום: דוברות המשטרה

במהלך השבוע האחרון, פעלו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, ברחבי גזרת המחוז ולאורך כל שעות היממה, לבדיקתם של אתרים ומרכזים שונים במטרה לאתר שוהים בלתי חוקיים שנכנסו לישראל שלא כחוק. בתוך כך, נבדקו על ידי השוטרים ולוחמי מג"ב מאות עובדים, מתוכם נתפסו והועברו לחקירת המשטרה 70 חשודים בעבירת שהייה בלתי חוקית בישראל.

רק הלילה, שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, איתרו בבית עסק לשטיפת כלי רכב במזרח ירושלים, 38 שוהים בלתי חוקיים מתוכם נעצרו לחקירה בתחנת עוז 8 חשודים שנכלאו בסיומה.

״במשטרה מציינים כי מדובר במקרה חמור של בית עסק הבוחר לתת חסות לפלסטינים השוהים בישראל שלא כחוק והעלולים להוות פלטפורמה לפח"ע או עבירות פליליות שונות. משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול כנגד עבירות השהייה הבלתי חוקית, פעילות שהוגברה במהלך החודשים האחרונים החל מפרוץ המלחמה ובשל המציאות הביטחונית וריבוי מעורבותם של פלסטינים ללא אישורי שהייה, גם בעבירות הפליליות בתחומי מדינת ישראל. משטרת ישראל מחוייבת להמשיך לשמור על דריכות וערנות תוך ביצוע פעולות יזומות לאיתורם של חשודים אלו וטיפול בהם בהתאם, במטרה לשמור על בטחון התושבים ולסכל כל פעילות פלילית או בטחונית, נפעל בנחישות ובאפס סבלנות כנגד כל מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בבטחון האזרחים ובפרט בתקופה זו״. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה