לראשונה: במרכז הרפואי שערי צדק בוצעו היום בדיקות למטופלים מבודדי בית באמצעות רפואה מרחוק



בשערי צדק מתכוונים להרחיב את מערך הבדיקות באמצעות טל מדיסין (רפואה מרחוק) למרפאות ומחלקות נוספות שיאפשרו למטופלים הנמצאים בבידוד להמשיך ולקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר

צילום: דוברות שע״צ
 במרכז הרפואי שערי צדק החלו הבוקר לבצע בדיקות למטופלים מבודדי בית באמצעות שיחות וידאו.
 

רופאי המחלקה הנוירולוגית ורופאי מחלקת נשים ביצעו בדיקות למטופלות ומטופלים באמצעות שיחת וידאו ובדקו נושאים מרכזיים בתהליך הטיפול בהם.
 
בין היתר ביצעו רופאי המחלקה נוירולוגיה בדיקות הליכה של המטופלים, תנועות ידיים, דיבור ועוד המאפשרות לרופא לאבחן את מצב החולה.

רופאי מחלקת נשים קיימו ייעוציים ומעקב אחד מטופלות.
לאחר הבדיקה והאבחון, כתבו הרופאים את סיכום הבדיקה, מרשמים לתרופות ולבדיקות והן נשלחו באופן דיגיטלי הן למטופל והן לקופת החולים להמשך הטיפול.
 
הבוקר בוצעו מספר בדיקות למטופלות ומטופלים והתגובות מצד המטופלים היו מצוינות.
 
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "המצב הנוכחי מחייב אותנו לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר פתרונות עבור המטופלים. שערי צדק ממשיך להוביל תהליכים חדשניים ומתקדמים והשימוש בטכנולוגיות לטיפול מרחוק במטופלים הוא אחד מהם. אנו כל העת פועלים לשדרג ולפתח את השירותים שלנו ואני שמח שאנו נותנים מענה למטופלים שלא יכולים להגיע לבדיקה ובכך שומרים על בריאותם".
 
מנהל המחלקה הנוירולוגית, ד"ר רוני אייכל "במטרה למנוע פער טיפול בשל בידודי בית בהם נמצאים מטופלים רבים, יזמנו את השימוש בטל מדסין כדי להמשיך את הרצף הטיפולי עם המטופל. הטכנולוגיות החדשות כיום מאפשרות לנו לתת מענה רפואי מצוין גם מרחוק ובעיקר למנוע הידרדרות במצבם של החולים בשל היעדר יכולת להגיע לבדיקה פיזית".
 
סמנכ"ל רפואה בשערי צדק, ד"ר ספי מנדלוביץ "העולם הרפואי מפתח טכנולוגיות חדישות ואנו שמחים להיות מהראשונים שמיישמים אותן. אנו פועלים להרחיב את המרפאות הדיגיטליות לתחומים נוספים שיאפשרו למטופלים רבים לקבל ייעוץ ובדיקות מהבית גם בימים אלו".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה