לראשונה בירושלים: ציון מצטיין לפגיית המרכז הרפואי שערי צדק



הפגייה זכתה בציון מושלם בקטגורית מניעת זיהומים

צילום: המרכז הרפואי שערי צדק
פגיית שערי צדק נמנית עם הפגיות המצטיינת בין מרכזי העל הרפואיים בישראל ואחת מ-2 הפגיות שהציגו את השיפור הגדול ביותר בשנה האחרונה, כך קובעת ביקורת משרד הבריאות.
 
בביקורת שנערכה בספטמבר השנה קיבלה פגיית שערי צדק את הציון 95, שיפור של 12% לעומת השנה שעברה.

 
אחד הקריטריונים המשמעותיים בדירוג הגבוה של פגיית שערי צדק הוא הירידה הדרמטית של זיהומים בפגיה לרמה אפסית וזאת בזכות השקעה משמעותית של הצוות הרפואי והסיעודי באיכות הטיפול, הקפדה על מניעת זיהומים ורכש ציוד מתקדם.
 
ביקורת משרד הבריאות בדקה את כל הפגיות בכל בתי החולים והמרכזיים הרפואיים בארץ. הקריטריונים שנבחנו: איכות הצוותים הרפואיים והסיעודיים בפגיה, הכשרות הצוותים, שימוש במיכשור רפואי חדיש ומתקדם, מערך הסיוע להורים וקריטריונים נוספים.
 
פגיית שערי צדק היא הגדולה בארץ ומכילה כ- 70 מיטות, מכשור מתקדם, צוות מיומן ומסור.
הפגייה מצוידת במכשיר MRI ייחודי לפגים היחידי בארץ ואחד משני המכשירים היחידים בעולם, במכשירי הנשמה וניטור מהדור החדש, אינקובטורים מתקדמים, המספקים חום והגנה לתינוק גם במצב פתוח. האינקובטורים מצוידים במנשם וציוד ניטור וניתן לניידם אל חדר הלידה על מנת להעניק לפג את התנאים המיטביים מרגע לידתו. כל אלה מספקים מגוון רחב של אפשרויות מעקב וטיפול עד השחרור הביתה.
 
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "שערי צדק הוא מרכז הילודה הגדול והמנוסה בארץ עם למעלה מ- 22,000 לידות בשנה ועם הפגיה הגדולה והמקצועית ביותר ומהיום גם המצטיינת. אנו גאים בצוותים הרפואיים, הסיעודיים, כוחות העזר והצוותים הלוגיסטיים שבזכות השקעתם ועבודתם המסורה הפגייה שלנו ממוקמת ברמה הגבוהה ביותר".
 
מנהלת היחידה לטיפול נמרץ ילודים, ד"ר אלונה בן נון "אנו גאים מאוד בפגייה שלנו ושמחים על הדירוג הגבוה שהוא תוצאה של עבודת צוות, מסירות רבה ותחושת שליחות אמתית. אנו שואפים כל העת להתקדם, לשלב עוד טכנולוגיות ושיטות טיפול מתקדמות שיאפשרו לנו להעניק טיפול איכותי ומדויק יותר וכמובן לסייע לתינוק ומשפחתו להתמודד עם התקופה המאתגרת שבסופה הרגע המשמח בו התינוק משתחרר הביתה בריא ומוכן להתחיל את חייו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה