לראשונה בירושלים: פרויקט 'הורות בסלון'



48 שעות, 40 בתים, 40 מרצים ולמעלה מ-600 הורים בסלון - מרתון הרצאות להורים לילדים בגיל הרך בסלון ביתם של תושבי העיר

אילוסטרציה: יוסי זמיר/פלאש90)

לראשונה תקיים עיריית ירושלים באמצעות המחלקה לגיל הרך מרתון הרצאות להורים לילדים בגיל הרך בסלון ביתם של תושבי העיר.

ההרצאות יתקיימו במקביל ב-40 בתים ברחבי העיר. בימים שלישי ורביעי  כא'-כב' חשון 19-20/11/19  ב-20:30  בהשתתפות של למעלה מ-600 הורים.

ההרצאות  העשירות והמגוונות יהיו בעיקר בנושאים לגידול והתפתחות ילדים. באמצעות ההרצאות יוכלו ההורים להעשיר את הידע וללמוד באווירה אינטימית וביתית.

ההרצאות שיעברו במקביל ע"י 40 מרצים ומנחים מקצועיים לגיל הרך בנושאים מגוונים: הפרעת קשב, יחסים בין אחים, איך לשוחח על מיניות עם ילדים, יצירת סמכות הורית, התמודדות עם דור המסכים ,תזונה תקשורת בתוך המשפחה, שינה, אבהות, הורות לתאומים, שילוב הורות וקריירה ונושאים נוספים הרלוונטיים להורים.

חלק מהמרצים הינם עובדי קופות החולים מכבי מכון אדלר, מכון איכה, מטיב ילדים, עמותת לתת פה בית החולים שערי צדק. כל המרצים מעבירים את הרצאותיהם בחינם.

תחומי התמחות המרצים/ת מגוונים  בנושאים ובהנחיית הורים, בין המרצות/ים עובדות סוציאליות, ביליותרפסיטית- מטפלת המשתמשת בסיפורים למטרות וצרכי טיפול. יועצת בתחום התזונה יועצות שינה ועוד.

ההרצאות יתקיימו בסלון ביתם של התושבים שהציעו את סלון ביתם לאירוח.

הפרויקט הייחודי הוא פרי שיתוף פעולה עירוני בין עיריית ירושלים, וגופים מקצועיים מקומיים.

כולם מוזמנים.  הכניסה הינה חופשית ומותנית בהרשמה מראש.

להלן קישור לאתר העירוני אודות אירועי הורות בסלון .

https://www.jerusalem.muni.il/he/experience/allevents/earlychildhood/parenting-in-the-living-room/

 
ראש העיר משה ליאון: " פרוייקט 'הורות בסלון' יביא את ההרצאות המעניינות ביותר, הנדרשות ביותר והאפקטיביות ביותר – אליכם לבית! כולנו מכירים את אילוצי הזמן של ההורים, מגבלות היציאה מהבית כשאנו הורים לילדים קטנים והעשייה המרובה הכרוכה בטיפול בפעוטות. לכן, נביא את המידע הנחוץ לכם, עם מרצים מעולים, אליכם לבית, ביומיים מרוכזים. אני משוכנע שתיהנו. אנו כאן עבורכם בכל נושא!" 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה