לקראת תשפ״ד - מנהלים חדשים ייכנסו לתפקידם בשלושה תיכונים ירושלמים

$(function(){setImageBanner('f688db58-9340-4b0b-abb0-70e94f7d79ef','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

מנהלים חדשים ייכנסו לתפקידם בשלושה תיכונים ירושלמים מובילים מבית האגודה לקידום החינוך.
יעל פרג'ון תנהל את אולפנת טליה, עמיעד מלצר ינהל את תיכון רעות ואלון סגיר ינהל את פנימיית עין כרמית

צילום: יח״צ

האגודה לקידום החינוך בירושלים מודיעה כי בשנה"ל תשפ"ד יכנסו לתפקידם שלושה מנהלים חדשים בשלושה מוסדות חינוך של האגודה בירושלים: יעל פרג'ון תנהל את אולפנת טליה, עמיעד מלצר ינהל את תיכון רעות, ואלון סגירינהל את פנימיית עין כרמית.

יעל פרג'ון, שתחליף את מירב גנץ בניהול אולפנת טליה, היא בוגרת תכנית "רביבים" באוניברסיטה העברית. בעבר שימשה במגוון רחב של תפקידיםבתיכון בויאר, ביניהם: מחנכת, מורה מקצועית, רכזת מקצוע ורכזת חטיבת הביניים. בנוסף עבדה כמנהלת חינוכית ומנהלת תוכן והדרכה בעמותה להעצמת זהות יהודית במערכת החינוך וניהלה את יחידת ההורות במנח"י.

בתיכון רעות נפרדו השנה מהמנהל מתן באב"ד, ומי שיחליף אותו הוא עמיעד מלצר, איש חינוך ירושלמי, בוגר בית הספר למנהיגות חינוכית 'מנדל'. מלצר החל את דרכו בתיכון קשת במגוון תפקידים, כמחנך כיתה וסגן מנהל. ב-7 שנים האחרונות ניהל את ביה"ס היסודי סאלד.

את אלי אליהו שניהל מעל עשור שנים את פנימיית עין כרמית, יחליף אלון סגיר, איש חינוך ותיק שאף הוא צמח במוסדות החינוך של האגודה לקידום החינוך. סגיר התחנך כתלמיד בבויאר ואחרי שירותו הצבאי הגיע לעבוד שם כמדריך ולאחר מכן כרכז, מורה ומחנך במשך 12 שנים. ב-3 השנים האחרונות שימש כרכז בפנימיית עין כרמית, שאותה ינהל השנה.

איתן מורן, מנכ"ל האגודה לקידום החינוך, איחל הצלחה למנהלים החדשים ואמר: "שלושה מנהיגים חינוכיים מהמעלה הראשונה ביקשו לפסוע לדרך חדשה. זו הזדמנות להודות למתן ראב"ד מנהל רעות על חנוכת משכן הקבע והפיכתו למגדלור פלורליסטי ובית ל400 תלמידים/ות, למירב גנץ על מופת של מצוינות והליכות בהובלת אולפנת טליה, ולאלי אליהו, האיש והאגדה שהפך את עין כרמית לבית ירוק ומטפח לחניכים מעולים מכל רחבי הארץ. מאמין ומאחל למנהלים/ות החדשים שנבחרו בתשומת לב רבה שימשיכו את תנופת הפיתוח של מוסדות דגל אלו בבירה יחד עם שותפנו בעיריית ירושלים". 

האגודה לקידום החינוך בירושלים הינה ארגון ללא כוונת רווח, שנוסד בשנת 1962 במטרה לצמצם את הפערים החברתיים והחינוכיים בישראל ולטפח מצוינות לימודית וערכית בקרב בני נוער.

לאגודה 14 מוסדות חינוך על יסודיים – בתי ספר ופנימיות. המוסדות מגוונים באופיים, בחזונם ובמבניהם, והם פרושים בירושלים, בכפר אדומים, בכפר-סבא, בגבעת חביבה ובנתניה. בנוסף, האגודה יוזמת  ומפתחת תכניותפדגוגיות חדשניות ומבצעת פרויקטים ארציים ובינלאומיים בתחום העלייה והקליטה.

לאגודה ניסיון רב ועשיר בפיתוח מודלים חינוכיים ייחודיים המאפשרים לתלמידות ולתלמידים לעצב לעצמם את עתידים ולקדם את השתלבותם בחברה הישראלית.

בין מוסדות החינוך שלנו: תיכון בויאר בירושלים, ממוסדות החינוך המובילים בישראל, ישיבת "דעת תבונות""- המשלבת לימודי קודש יחד עם לימודיםלבגרות מלאה, "ענבר"- מסלול לימודים ממלכתי לבנות היחיד מסוגו בארץ, "סינדיאנה" כפר הנוער הערבי הראשון למנהיגות צעירה, "שחרית", ביתספר דתי פלורליסטי הפועל ברוח שיטת HTH כבית מדרש ללמידה מבוססת פרויקטים, אולפנת טליה -  מסלול ייחודי לבנות דתיות מחוננות ומצטיינות מכל רחבי הארץ, פנימיית בויאר, פנימיית עין כרמית, ופנימיית שטיינברג- פנימיות חינוכיות המקדמות מצוינות לימודית ומימוש פוטנציאל בקרב בני נוער מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה