לכבוד יום ירושלים סיטיפס מקשטת את תחנות הרכבת הקלה בציורי התודה של ילדי ירושלים לצוותי הרפואה בעיר



לקראת יום חגה של ירושלים, מקשטת סיטיפס את תחנות הרכבת הקלה בעיר בציורים הצבעוניים ששלחו ילדי ירושלים לחברה במסגרת פעילות שהתקיימה בדף הפייסבוק של סיטיפס בזמן הסגר בארץ. הציורים, ובהם ברכות ואיחולי תודה לצוותים הרפואיים, יתלו ב- 23 תחנות הרכבת הקלה בעיר כדי להודות לצוותי הרפואה על פעילותם המאומצת בימי התפרצות הקורונה

בציורי התודה של ילדי ירושלים לצוותי הרפואה בעיר

בצל החזרה לשגרה לאחר ימי הסגר שחלו על תושבי המדינה כחלק מהמאבק בקורונה, חוגגת ירושלים את יום ירושלים אשר בניגוד לשנים הקודמות ייאלצו תושבי העיר לחגוג אותו תחת מגבלות ותוך שמירה על כללי ריחוק חברתי ואיסור על אירועים המוניים. כדי לעלות את מורל התושבים מקשטת סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים את 23 תחנות הרכבת הקלה הפזורות ברחבי הבירה בציורי התודה לצוותים הרפואיים שציירו ילדים מכל רחבי העיר בשפות השונות. הציורים נשלחו לחברה במסגרת פעילות ייחודית שנערכה בדף הפייסבוק של סיטיפס בשיא ימי הסגר, כך שילדי העיר קיימו פעילות נוספת בזמן ששהו בבתיהם. המוני הציורים שנשלחו עוצבו לפוסטר מיוחד שכאמור יתלה בתחנות ובנוסף נאספו לחוברת צבעונית ומרגשת שתחולק בימים הקרובים לצוותים הרפואיים בבתי החולים בעיר.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "יום ירושלים הינו יום חג לאומי שכל שנה ממלא את העיר בתחושות שמחה והתרגשות. השנה החלטנו שאין מועד ראוי מיום ירושלים כדי לצבוע את העיר בציורים המדהימים ששלחו לנו ילדי ירושלים במסגרת הפעילות שערכנו. צוותי הרפואה עבדו לילות כימים כדי לשמור על בריאות התושבים ולשחרר אותם מן החששות והסגר שהוחל עלינו. לכן מילאנו וקישטנו את התחנות בכל רחבי העיר בציורים ובמילות תודה מאת ילדי ירושלים כדי להביע את הערכתנו הרבה על עבודתם."

עוזאל ותיק, מנהל השיווק של סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "במהלך ימי הסגר יזמנו פעילות הקוראת לילדי העיר לצייר מילות תודה לצוותים הרפואיים, זאת כדי לעלות את המורל בקרב הילדים שנשארו בבתיהם ובמטרה להצדיע לצוותי הרפואה שהמשיכו לעבוד כל התקופה וביתר שאת ולהגיע לעבודתם בין השאר באמצעות הרכבת הקלה שפעלה כמעט כרגיל עבורם. שמחנו לקבל המוני ציורים מדהימים ומרגשים מילדים בכל רחבי ירושלים, בהם גם מדיירי עמותת "עלי שיח" שריגשו אותנו מאוד. החלטנו שזה הזמן לשתף את הציורים עם שאר תושבי העיר, לעלות את המורל כחלק מההתקשטות שהעיר עוטה על עצמה לקראת יום ירושלים ולהודות לצוותים הרפואיים שממשיכים לפעול יום יום לטובת בריאות כולנו."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה