לילה קשה בירושלים: שני הרוגים ופצועים בתאונות קטלניות



מעט אחרי חצות, הולך רגל כבן 70 נהרג לאחר שנהג אוטובוס איבד שליטה, עלה על המדרכה והתנגש בו ברחוב ירמיהו. באירוע אחר משאית התנגשה בשני כלי רכב ואדם נוסף נהרג בסמוך למחלף בן ציון בכביש 50. המשטרה פתחה בחקירת התאונות

לילה קטלני בכבישי ירושלים: בתוך שעות ספורות שני הרוגים בתאונות דרכים. 

תאונה הקשה שאירעה בסמוך למחלף בן ציון בירושלים. צילום: דוברות איחוד הצלה
בשעה 04:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונת דרכים בין משאית לשני כלי רכב, בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון לכיוון עטרות.

פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 40, וחובשים והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים, 4 פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב קשה, לאחר חילוץ ממושך, עם חבלה רב מערכתית, נער כבן 17 במצב בינוני, עם חבלת ראש, צעיר כבן 19 במצב בינוני, עם חבלת בטן בהכרה, גבר כבן 29 (נהג המשאית) במצב קל.

שאדי שאוור חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ומשאית. ביצעתי החייאה בזירה על גבר (כבן 40) שנפצע אנוש ובתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה. כמו כן: בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני לגבר כבן 30 שנפצע קשה, לצעיר כבן 19 ולנער כבן 17 שנפצעו בינוני ולנהג המשאית שנפצע קל".

מעט אחרי חצות אירעה תאונת דרכים נוספת במהלכה פאראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הולך רגל כבן 70 שנדרס על ידי אוטובוס לאחר שהנהג איבד שליטה במעקה בטיחות ונעצר באתר בנייה, ברחוב ירימיהו בירושלים.
תאונת האוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים.צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פאראמדיק בכיר במד"א על אופנוע טיפול נמרץ, ישראל ויינגרטן סיפר: "מדובר בתאונה קשה, ראינו אוטובוס ריק מנוסעים מעוך בחלקו הקידמי לאחר שהתנגש בכניסה למבנה באתר בנייה. הולך רגל כבן 70 שהלך על המדרכה נפגע מהאוטובוס, הוא שכב על המדרכה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

"נהג האוטובוס גבר כבן 40 נלכד בכסא הנהג כשהוא בהכרה מעורפלת עם פציעות בבטן ובגפיים, תוך חילוצו מהאוטובוס הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ולאחר שהכבאים סיימו את החילוץ פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה