לילה נוסף של מהומות ועימותים בשער שכם



גם הלילה מאות צעירים התפרעו במזרח העיר ויידו אבנים וזיקוקים. 6 נעצרו. במשטרה מציינים כי "אותו קומץ אלים שבוחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהיא – פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים– שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום״

6 חשודים נעצרו אמש (שלישי) בהתפרעויות בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים. 

צילום: דוברות המשטרה

ההתפרעויות הערב נמשכו בזמן ששוטרים רבים פעלו לאפשר לרבים לציין את חודש הרמדאן ולהגיע לעיר העתיקה בירושלים ולהר הבית בבטחה, החלו הפרות סדר נקודתיות באזור שער שכם לצד קריאות הסתה, כשקומץ של מפרי סדר ירו זיקוקין יידו בקבוקים ואבנים לסירוגין לעבר השוטרים.

כמו כן, מוקדם יותר התפתחה בסמוך לשער שכם קטטה המונית בין עשרות רבות של משתתפים שהיו באזור, והיא פוזרה לאחר ששוטרים הגיעו למקום (לא דווח נפגעים).

בהמשך היום צפויים מעצרים נוספים של מפירי סדר שלקחו חלק בהתפרעות האלימה.

צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מציינים כי אותו קומץ אלים שבוחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהיא – פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים ומבקרים– שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום ובבטחה תוך שמירה על חופש הפולחן. לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר. אנו קוראים לציבור לציין את חודש הרמדאן כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מאלימות והפרות סדר מכל סוג שהן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה