לביה"ח הדסה עין כרם הגיעה מבודדת ללידה ונמצאה כחולת קורונה



מבודדת הגיעה ללידה בבית החולים הדסה, שם עברה בדיקת קורונה. לאחר שילדה את תינוקה התבררה כחולת קורונה והועברה למחלקת המחלות המתפרצות

החדר המבודד של היולדת בהדסה עין כרם. (צילום: דוברות הדסה)


לידה בצל הקורונה; 
יולדת (35) הגיעה אמש (ראשון) הישר מהבידוד לחדר הלידה בבית החולים הדסה עין כרם על ידי צוותי מד”א  כשהיא סובלת מצירים ובתחילתה של לידה.

היולדת התקבלה בבית החולים על ידי צוות מיוחד וממוגן על פי כל הנחיות משרד הבריאות. היא נקלטה ישירות אל חדר מבודד ומצוייד שהמתין לה בבניין מרוחק ממחלקת היולדות. היא עברה לידה מוצלחת עם שתי מיילדות ממוגנות, בסיומה נשארו היא והתינוק בבידוד מכל מטופלי בית החולים ואף - למרות הקושי - בבידוד זה מזה.

במשך היום חזרה תשובה חיובית לבדיקת הקורונה אותה עברה מייד בהגעתה, והיא הועברה ליחידת המחלות המתפרצות באופן מסודר וממוגן, כאשר המיילדת שליוותה אותה בלידה נותרה לצידה לאורך כל היום ותמכה בה עד להגעתה למחלקת הבידוד.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "היולדת עטופה באהבה וחום של אנשי הצוות, במהלך האשפוז נשלחו אליה תמונות של התינוק הטרי כשהוא עטוף באהבה ותשומת לב בלתי פוסקת והיא אף מעודכנת טלפונית ישירות על ידי הרופא המטפל בו.

אין ספק כי אלו ימים לא קלים עבורה אך החשוב ביותר הוא כי תשוב אל תינוקה כשהיא בריאה ושלמה. יחד, נעבור איתה את הימים המורכבים והמאתגרים".

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין: ״האירוע המרגש ויוצא הדופן ממחיש כמה חיונית התקשורת בין צוותי מד״א המגיעים מן השטח לבין הגורמים בהדסה - המתקיימת בשגרה אך חשובה שבעתיים בימים אלה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה