לאחר 53 ימים באשפוז אלישע מדן שנפצע אנוש בלחימה בעזה, משתחרר לשיקום



אלישע נפצע בפיצוץ הנוראי בבית הצמוד למסגד בצפון רצועת עזה, שבאירוע זה נהרגו ארבעה מחבריו למילואים, ושישה נפצעו

אלישע נפצע בצורה אנושה, ונכנס לסדרת טיפולים ארוכה בשערי צדק שכללה טיפול כירורגי, פלסטיקה, אורתופדיה ועוד. כעת, לאחר אשפוז ארוך של 53 יום וטיפולים מפרכים, משתחרר אלישע לשיקום בתל השומר.

צילום: המרכז הרפואי הדסה

בשחרורו מבית החולים אמר אלישע "הרופא ביסעור שפינה אותי התעקש שכל הפצועים, הוא יפנה אותם. נראה לי שזה הנס הכי גדול שהיה לי, שבסוף אישרו ליסעור לקחת את כל ארבעת הפצועים והוא הנחית אותי פה עם כל הפצועים. זה הנס הגדול שנחתתי פה ולא בבית חולים אחר. אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח, אופטימי, בלעדיכם. צוות כזה מדהים, חלומו של כל פצוע אנוש. מהעובדי ניקיון, כוח עזר, אחים ואחיות, רופאים ורופאות, ומנהלים. פשוט צוות מדהים, מקסים. תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים".

עשרות אנשי צוות שערי צדק נפרדו בשמחה והתרגשות גדולה מאלישע, וסיפרו ״פגשנו גיבור שנלחם יחד עם חבריו בגבורה. התמודדתו של אלישע, כוחות הנפש והגוף שלו, נתנו לנו השראה גדולה. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אנחנו מאחלים מכל הלב המשך החלמה מהירה וקלה לאלישע ולכל פצועי המלחמה״.

צילום: שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר לאלישע "לכל אחד מאיתנו יש חלק בזה שהחלמת. אבל הזכות העיקרית היא שלך. האנרגיה שלך, הרצון שלך. אנחנו צריכים את זה בתוך צוות. הזכות העיקרית היא שלך. תודה לצוות הנהדר. שנזכה לראות חיילים שיוצאים החוצה ובאים לבקר."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה