כתב אישום נגד מטפלת בפעוטון בגין השארת ילדה ללא השגחה



הפעוטה, בת שנה ושמונה חודשים, ירדה במדרגות הבניין עד לדלת הכניסה, אשר לא הייתה נעולה, ויצאה אל הרחוב. המטפלת לא שמה לב להיעדרות התינוקת מאחר וחיפשה את הטלפון הנייד שלה. רק לאחר חצי שעה הפעוטה אותרה על ידי עובר אורח

אילוסטרציה: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד מטפלת בפעוטון, בת 33 בגין השארת ילדה ללא השגחה.

הנאשמת עבדה כמטפלת ב 10 פעוטות בגילאי שנה עד שלוש בביתה בירושלים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ניה קליימן מפרקליטות מחוז ירושלים, ביום 10.9.19, בסביבות השעה 10:30, יצאה הנאשמת עם הפעוטות מפתח הפעוטון במטרה לעלות לגג הבניין שם הציבה מגלשות ומשחקי חצר בהם נהגו לשחק הפעוטות.  לאחר שחלק מהפעוטות החלו לעלות במדרגות, נזכרה הנאשמת כי שכחה את הטלפון הנייד שלה בפעוטון, וחזרה לקחת אותו, תוך שהיא משאירה את הפעוטות במסדרון, ללא השגחה. בשלב זה, ירדה הפעוטה, בת שנה ושמונה חודשים, במדרגות הבניין עד לדלת הכניסה, אשר לא הייתה נעולה, ויצאה אל הרחוב.

כעבור כחצי שעה, אותרה על ידי עובר אורח אשר שמע אותה בוכה מחוץ למשרדו המרוחק כ-300 מ' מהפעוטון והחל לחפש אחר הוריה בסביבת משרדו. כעבור כרבע שעה, לאחר שלא אותרו הוריה, התקשר למשטרה, אשר הפיצה תמונותיה של הפעוטה בקרב הקהילה, ולאחר כחצי שעה נוספת, זוהתה על ידי  מכר של הנאשמת. בפרק הזמן מעת יציאתה של הפעוטה מהפעוטון ועד לזיהוייה, אשר ארך כשעה ורבע לכל הפחות, לא שמה לב הנאשמת כי היא נעדרת, והמשיכה בשגרת יומה.

במעשיה המתוארים לעיל, השאירה המטפלת ילדה בת שנה ושמונה חודשים בלא השגחה ראויה ובכך סיכנה את חייה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה