כתב אישום נגד הנער הערבי שסטר ליהודי ברכבת הקלה



כתב אישום הוגש לבית המשפט לנוער נגד הנער משועפאט שתועד סוטר לצעיר חרדי ברכבת הקלה בירושלים לפני כחודש. הנער מואשם בעבירת תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות

צילום מסך מתוך הסרטון

 כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט השלום לנוער בירושלים כנגד הנער הערבי בן ה-17 שתועד כשהוא סוטר צעיר חרדי ברכבת הקלה בירושלים. הנער מואשם בעבירות של תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות.


לפי כתב האישום, "הנאשם הבחין בערב התקיפה בצעירים שעלו על הרכבת הקלה והיו בעלי חזות דתית יהודית, והחליט לתקוף אותם בשל כך. הנאשם שהה על הרכבת בחברת שישה מחבריו, וכשהרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעבר הצעירים וסטר בחוזקה בפניהם, תוך כדי שהאירוע מתועד על ידי חברו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לצעירים כאבים ומשקפי הראייה של אחד מהם נשברו".


עוד נכתב כי "הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית 'טיקטוק', כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: 'אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם'". במקביל להגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו של הנער בתנאים מגבילים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה