כתב אישום: כלא נער בן 17 ותקף אותו מינית




שלמה שטרק בן ה-21 נאשם בעבירות של מעשה סדום בקטין בן 17, כליאת שווא, תקיפה ועוד. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלמה שטרק בן 21 בגין עבירות של מעשה סדום בקטין בן 17, כליאת שווא, תקיפה ועוד.


על פי כתב האישום, ב 4.8.2020 בשעות אחר הצהריים, שהו הנאשם, המתלונן ואנשים נוספים בירושלים. בשלב מסוים החליט הנאשם לבצע מעשים מיניים במתלונן. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביה גליקסברג – בניטה מפרקליטות מחוז ירושלים, לצורך מימוש תכניתו, פיתה הנאשם את מתלונן לבוא עמו לביתו המצוי בקרבת מקום. משהגיעו לביתו, המתין הקטין בסמוך ליציאה מהבית, ואז קרא הנאשם קריאת תדהמה כדי למשוך את הקטין פנימה. משנכנס הקטין, טרק הנאשם את הדלת, נעל אותה ושמר את המפתח על גופו. הנאשם אמר לקטין "אתה נשאר פה", חנק אותו כשהוא לופת את צווארו בחוזקה באמצעות ידיו ואמר לו שהוא רוצה להורגו. הנאשם איים על הקטין שאם ידבר עוד מילה אחת הוא 'ידקור אותו' והצביע על קופסא ובה כלי עבודה וציין שיש בה סכינים ומברגים.


הקטין ניסה לשכנע את הנאשם שיעזוב אותו בתמורה לתשלום. הנאשם צעק כי הוא לא צריך כסף, אלא רק רוצה להורגו. הקטין אמר לנאשם שייתן לו כל מה שהוא רוצנ בתמורה לכך שיניח לו. אז אמר הנאשם לקטין שיביא לו את מכנסיו ואז ישחרר אותו. מכתב האישום עולה כי בהמשך התיישב הנאשם לצדו של המתלונן והחל למשוך את מכנסיו של הקטין, שהחזיק בחוזקה את מכנסיו. הנאשם אמר לקטין כי הוא צריך לעשות כמה דברים בדקות הקרובות ואז הוא ישחרר אותו. בהמשך ביצע הנאשם במתלונן עבירות מין בכפייה תוך שהוא חונק אותו ומפעיל כלפיו אלימות.


לאחר מכן אמר הנאשם למתלונן שהוא מתכוון לאזקו באזיקים ולהשקותו מבקבוקון קטן שהיה במקום, על מנת שהוא לא יזכור את פרטיי האירוע ולא יוכל לתאר להוריו ולמשטרה את שארע. הקטין שכנע את הנאשם כי איננו מתכוון להתלונן במשטרה, באמתלות שונות, על מנת שזה ישחררו. בתגובה, איים הנאשם על המתלונן כי אם הוא ירמוז על כך להורים או למשטרה "הוא ימצא את עצמו דקור". אז, פתח הנאשם את נעילת הדלת, והשניים יצאו מן החדר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה