כתב אישום: ויכוח בין נהגים בתחנת הדלק סמוך לירושלים הוביל לדריסה



לאחר שחקירת המקרה במשטרה הושלמה, הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות בירושלים כנגד נאשם ללא רישיון נהיגה, שתקף באלימות, דרס את הקורבן ונמלט עד שנעצר

צילום: פלאש 90

.

כתב אישום הוגש בימים האחרונים כנגד צעיר (18) תושב ביתר עילית על ידי יחידת תביעות במחוז ירושלים בגין תקיפה והפקרתו של הקורבן לאחר פגיעה בו עם הרכב בו נהג, נהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה פוחזת. לצד כתב אישום זה, הוגשה בקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו, בשל חומרת המעשים.

בתאריך 25.2.24 הוזעקו שוטרי מג״ב מתחנת מטה יהודה במחוז ירושלים לתחנת הדלק הסמוכה ליישוב מבוא ביתר, זאת בעקבות דיווח של עובד תחנת הדלק על אירוע אלימות בין שני נהגים בסיועו אחד מהמעורבים דרס את השני.

שוטרי מג״ב מתחנת מטה יהודה שהגיעו למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה. שם פגשו בקורבן (נהג רכב הסעות), והתברר שהנאשם נמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עוד כי כשהקורבן תדלק את רכבו ברציף תחנת הדלק, ניגש לעברו הנאשם וביקש כי יזיז את רכבו על מנת שיוכל לעבור במקום. מאחר וטרם השלים את פעולת התדלוק של רכבו, סרב הקורבן לדרישת הנאשם והחל ויכוח בין השניים במהלכו ריסס הנאשם את פניו של הקורבן בתרסיס גז פלפל ולאחר מכן שב לרכבו, התיישב במושב הנהג ונעל את דלתות הרכב.

בהמשך, הקורבן ניגש אל רכבו של הנאשם ובעת שנכנס אדם נוסף לרכב בו ישב הנאשם, ניצל "שעת כושר" כשפתח את דלת הנהג וריסס לתוך הרכב אף הוא גז פלפל. בשלב זה, נס הנוסע מתוך הרכב בו נותר הנאשם שהחל בנסיעה לעבר היציאה מתחנת הדלק. בעת שהבחין בקורבן מולו, לחץ על דוושת ההאצה ברכב ופגע עם צד שמאל של הרכב בקורבן שנפל ארצה, המשיך בנסיעה ונמלט. כתוצאה מהדריסה, נגרמו לו חבלות בגפיו.

במסגרת פעולות ומאמצים שנעשו לאיתורו של הנאשם לאחר המקרה, עלה כי הרכב בו נהג אינו שייך לו כלל. בתאריך 3.3.24 לאחר שיתוף פעולה של שוטרי מטה יהודה עם שוטרי תחנת עציון של מחוז שומרון ויהודה, אותר הנאשם ונעצר על ידי השוטרים לחקירה במשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט מעת לעת מיום מעצרו לאחר שפעולות החקירה בעניינו הושלמו על ידי חוקרי התחנה וגובשה תשתית ראייתית, הגישה יחידת התביעות המשטרתית בירושלים כתב האישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בירושלים.

״אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא. מדובר במקרה אלימות חמור שהסלים ויכל להוביל לאובדן חיי אדם. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד בריונות ואלימות מכל סוג שהיא למען שלום הציבור ובטחונו״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה