כתב אישום הוגש נגד שני החשודים בגין מעשים מגונים בתיירת בגן העצמאות



כתב אישום הוגש נגד עלי אבו ריאלה (30) ונגד יעקוב בלביסי (35), בגין מעשה מגונה בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בכוח בתיירת בת 20 . השניים זיהו שהתיירת הייתה שיכורה ואף איבדה את הכרתה וביצעו בה מעשים מגונים בכוח

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד עלי אבו ריאלה (30) ונגד יעקוב בלביסי (35), בגין מעשה מגונה בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בכוח בתיירת בת 20.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין זהר גיאת, בלילה שבין התאריכים 13.06.19 ל-14.06.19, בילתה תיירת מחו"ל בפאב במרכז העיר ירושלים ואיבדה את הכרתה עקב שתיית אלכוהול.

ניידת מד"א הוזמנה לפאב כדי לטפל בה. לאחר שהתאוששה החלה ללכת לכיוון הדירה בה התגוררה באותה עת. המתלוננת, שהייתה באותה עת שיכורה, ובהכרה מעורפלת, ניסתה לנווט את דרכה לדירה באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלה. כשהגיעה לאזור גן העצמאות, הבחינו בה הנאשמים, המכירים היכרות מוקדמת משהות משותפת באזור הגן. אבו ריאלה ניגש כדי לעזור לה, כביכול, אך במקום לכוון אותה לכיוון הרחוב אליו רצתה להגיע, הוביל אותה אל פנים הגן, כשהוא מניח את זרועו על כתפה. באותו זמן, עקב בלביסי אחרי השניים, כשהוא נמצא במרחק של צעדים ספורים אחריהם. אבו ריאלה הושיב את המתלוננת על מדשאה, הנמצאת במערב הגן, הפשיל את מכנסיה ותחתוניה וביצע בה מעשה מגונה, כשהוא מנצל את הכרתה המעורפלת ומתגבר על התנגדותה הרפה, ומתעלם מבקשתה כי יחדל ממעשיו.

אבו ריאלה גרר אותה, בהיותה במצב של הכרה חלקית בלבד, עקב שכרותה, לעבר ספסל סמוך, ושם ביצע בה מעשים מגונים. כל אותה העת המשיך בלביסי לעקוב אחר המתרחש, כשהוא מסתתר בשיחים בסמוך להם. בהמשך ניצל בלביסי את מצבה של המתלוננת, וביצע בה גם הוא מעשים מגונים. במהלך תקיפתה המינית של המתלוננת על ידי הנאשמים, בנסיבות שאינן ידועות במדויק, ביצע לפחות אחד משני הנאשמים מעשה מגונה בכוח במתלוננת. כעבור מספר דקות עזבו הנאשמים את המתלוננת. עובר אורח ניגש אל המתלוננת, שישבה ובכתה על מדרגות בגן, סייע לה להתלבש, וליווה אותה עד שמצאו שוטרים ברחוב סמוך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה