כתב אישום הוגש נגד רב שביצע עבירות מין בקטין שלימד בבית הכנסת



על פי כתב האישום, במשך שלוש שנים הנאשם ביצע מעשים מגונים רבים במתלונן (מגיל 11 ועד גיל 14), בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. חלק מהמקרים נעשו במכוניתו של הנאשם, חלק מהמקרים נעשו ביער בשכונת פסגת זאב וחלק מהמקרים נעשו בבית הכנסת בו ניתנו השיעורים התורניים

(למצולמים אין קשר לנאמר) (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד רב בגין מעשים מגונים שביצע בקטין אשר למד שיעורים תורניים בבית כנסת בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביעד דוויק מפרקליטות מחוז ירושלים, במסגרת עבודתו העביר הנאשם שיעורים תורניים בירושלים. משנת 2012 – 2015 היה הנאשם עושה מעשים מגונים רבים במתלונן (מגיל 11 ועד גיל 14), בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. חלק מהמקרים נעשו במכוניתו של הנאשם, חלק מהמקרים נעשו ביער בשכונת פסגת זאב וחלק מהמקרים נעשו בבית הכנסת בו ניתנו השיעורים התורניים.

בחלק מהמקרים אמר הנאשם למתלונן כי הוא אוהב אותו, כי המתלונן יפה ומיוחד וכי המתלונן חשוב לו. בחלק מהמקרים אמר המתלונן לנאשם לחדול ממעשיו, אך הנאשם היה אומר למתלונן כי "זה שטויות", כי "נהנים רק פעם אחת בחיים", כי זה "רק 5 דקות" וכן שכנועים אחרים.

בשנת 2016 נסעו הנאשם והמתלונן ביחד לכיוון העיר בית שמש. הנאשם החל לגעת פעם נוספת במתלונן כמתואר לעיל, ובתגובה לכך נתן המתלונן לנאשם סטירה בפנים ועזב את המקום. בעקבות כך הפסיק הנאשם את המעשים במתלונן.

במעשיו המתוארים לעיל, עד שהמתלונן היה בן 14, עשה הנאשם מספר רב של מעשים מגונים במתלונן כאשר המתלונן הינו קטין שטרם מלאו לו ארבע עשרה שנים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה