כתב אישום בגין גניבה והונאה של זוג ניצולי שואה מירושלים



הנאשמת שעבדה בסיעוד אצל בני הזוג, ניצולי שואה גנבה את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ- 114,00 ש"ח מחשבונם. בנוסף, ניסתה ליטול לחזקתה, ולשלול לצמיתות, סך כולל של 63,100 ₪

צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש 90


פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד כריטינה בראגה, תושבת מולדובה בגין גניבה והונאה של זוג ניצולי שואה מירושלים.


על פי כתב האישום, בשנת 2020 הגיעה הנאשמת לעבוד בסיעוד אצל בני הזוג, ניצולי שואה המתגוררים בירושלים. הנאשמת התגוררה בביתם. באחד הימים, ליוותה הנאשמת את המתלונן, עת משך כסף באמצעות כרטיס החיוב מכספומט בקניון האחים ישראל. הנאשמת עמדה מאחוריו, וראתה את הקוד הסודי שהקיש המתלונן. כמה ימים לאחר מכן, נטלה הנאשמת את כרטיס החיוב מתוך הארנק של המתלונן, בכוונה להשתמש בו, מבלי לקבל את הסכמת המתלונן, ומבלי שיבחין בכך, והשתמשה בכרטיס על מנת למשוך 16,000 ₪.


הנאשמת המשיכה לפעול כך מספר רב של פעמים במהלך חודש אוקטובר 2020. בחלק מהפעמים, ניסיון המשיכה סורב. סה"כ נטלה הנאשמת לחזקתה כספים שלא כדין, בכוונה לשלול את הכספים לצמיתות, 114,100 ₪, וכן ניסתה ליטול לחזקתה, ולשלול לצמיתות, סך כולל של 63,100 ₪. כמו כן, נטלה הנאשמת כרטיס חיוב שלא בהסכמת הלקוח, בכוונה להשתמש בו, וכן השתמשה בכרטיס חיוב בכוונה להונות, בנסיבות מחמירות: העבירה בוצעה כלפי קשיש, ניצול יחסי האמון שבין המתלונן לבין המטפלת שלו, היקף הגניבה והפקת הרווחים של הנאשמת.

הפרקליטות הגישה בקשה למעצרה עד תום ההליכים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה