ישראל במלחמה - כל העדכונים מהיום השני ללחימה



מאות הרוגים, מעל ל-1800 פצועים וחטופים רבים, משפחות עם ילדים, חיילים, קשישים שנלקחו לרצועת עזה. ישראל נכנסת ליום השני של המלחמה. דיווחים ועדכונים במהלך היום כאן באשדוד נט

צילום: דוברות המשטרה

אחרי עשרות אזעקות באשדוד במהלך השבת ושלוש נפילות, אחת בעיר ועוד שתיים באיזור התעשייה, ישראל ביום השני של המלחמה. הדיווחים קשים מאוד. הרוגים תושבי העיר שטרם הותר לפרסום שמם, נעדרים, פצועים. 

אנחנו כאן באשדוד מעדכנים באופן שוטף את האירועים באשדוד - דיווחים חיים יעלו כאן במקרה הצורך.

בהנחיית פיקוד העורף, באשדוד יש לשהות סמוך למרחבים המוגנים. אין להסתובב בחוץ שלא לצורך. רכבת ישראל עדכנה אתמול על פעילות הרכבות בדרום - בין השאר בעקבות נזק למסילות.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, אמר אתמול בתום הערכת מצב: "נערכים למערכה מממושכת, שבשלב הזה, מתמקדת בשלושה מישורים מרכזיים; הראשון והחשוב ביותר, הוא הגנה על גבולות העיר-באמצעות כוחות משטרה, כוחות ימ״מ, חיילים של פיקוד העורף, והביטחון העירוני-ששומרים על הכניסות והיציאות של העיר, ושומרים במיוחד על הגבול הדרומי של העיר-וכל רצועת החוף-מפני חדירה של מחבלים.

סכנת החדירה, עדיין קיימת, ואנא מיכם, גלו עירנות ודווחו לנו על על כל חשד. ובענין הזה, אני קורא לכל התושבים שנושאים נשק, ורוצים לסייע לנו בסיורים ברחבי העיר, ליצור קשר עם המוקד העירוני, ולהודיע לנו על כך.

תחום השני, הוא ירי טילים, שיחד איתכם אנחנו מכירים היטב מכל האירועים לאורך השנים. וכאן, הבקשה שלי אליכם, היא להיות עירניים, להקפיד על כללי ההתגוננות של פיקוד העורף, ולא לשהות מחוץ לבית שלא לצורך. הכוחות שלנו בשטח, ואנחנו ערוכים לתת מענה לכל אירוע של נפילת טיל.

הנושא השלישי והחשוב שאנחנו מטפלים בו, הוא, האוכלוסיות של הקשישים והבודדים, ואלה ששוהים במקלטים ציבוריים.

שירותי הרווחה והמתנדבים שלנו, יוצרים איתם קשר, ואנחנו דואגים לספק להם, את כל הצרכים שלהם. אבל, גם אתם מוזמנים לדווח לנו, או להפנות, אלינו, למוקד העירוני, כל בקשה לסיוע, מהסוג הזה.

חשוב להדגיש, שאנחנו במלחמה. היא עלולה להיות ארוכה. ויתכן, שהיא תתרחב לזירות נוספות, גם מצפון.

עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, ויחד איתכם תושבים יקרים, לשמור על החוסן והלכידות שלנו, ובע״ה לעבור את המערכה הזאת בשלום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה