ישראל במלחמה - היום השלישי



חיל האוויר ממשיך בתקיפת מטרות ברצועת עזה, נכון לשעות הבוקר הותקפו 1200 מטרות אויב. תושבי עוטף עזה עד 4 קילומטר מפונים מהישובים לאזורים אחרים בארץ, ומניין הנרצחים עומד כבר על 700, מספר בלתי נתפס בקנה מידה עולמי. הלחימה עם מחבלים בתוך הארץ עדיין נמשכת וכוחות מילואים רבים ממשיכים להיות מגויסים

מערכת כיפת ברזל. קרדיט: דובר צה"ל

היום השלישי למלחמה בחמאס - בישראל ממשיכים במלאכת איסוף הגופות וזיהוי החללים וקורבנות הטבח שביצעו מחבלי חמאס מעזה. כבר 700 נופלים ונרצחים על פי המניין שהותר לפרסום. ישנם נעדרים רבים נוספים ומעל ל-130 שבויים, רובם אזרחים ביניהם ילדים וקשישים. 

חיל האוויר ממשיך לתקוף מהאוויר יעדי מחבלים ודיווח על פעולה של שייטת 13 ברצועה ולכידת מחבל בכיר. בתקיפות חוסלו עד כה כ-421 מחבלים. 

גדר הגבול, שנפרצה במספר מוקדים ברצועה, עדיין פרוצה וטנקים של הצבא עם חיילים שומרים במקום. חיל האוויר מפגיז מהאוויר חוליות שמנסות לחדור לשטח ישראל.

בעוטף עזה קיימים 7 מוקדים פעילים של לחימה עם מחבלים, וכוחות צה"ל ממשיכים להתקל בעוד ועוד מחבלים בישובים. מלאכת טיהור הישובים נמשכת. בהנחיית שר הביטחון, כל הישובים בטווח של 4 קילומטר פונו מיושביהם לאזור פנימיים יותר בארץ. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה