יריד מלגות מקוון לקראת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ג



עיריית ירושלים תעניק מלגות בסכום של שישה-עשר מיליוני שקלים לשנת הלימודים תשפ"ג. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנחנו כאן עבור כלל הסטודנטים ועבור הירושלמים במיוחד. אני קורא לסטודנטים הירושלמיים להגיש מועמדות״

צילום: פלאש 90


הבשורה לסטודנטים נמשכת: עיריית ירושלים תקיים יריד מלגות מקוון ירושלמי לשנת הלימודים תשפ"ג ותעניק מלגות בסכום של שישה-עשר מיליוני שקלים.

היריד יתקיים בתאריך 15/05/22 ב- 17:00.

ביריד ניתן יהיה להיחשף לעשרות ארגונים חברתיים וקרנות המעניקים מלגות לסטודנטים. כמו כן, יוסבר למשתתפים כיצד מגישים מועמדות למלגה, מהם הדיקנטים של המוסדות האקדמיים ואיך ניתן להיעזר בסבסוד לימודים בדרכים רבות.

באופן מיוחד, תוצג ביריד קרן המלגות העירונית שמעניקה 10,000 ש"ח ללמעלה מ- 1,000 סטודנטים המתנדבים 140 שעות (כל אחד) בארגונים שונים בירושלים.

במהלך היריד, תתקיים חלוקה לחדרים ב- ZOOM, בהם עשרות ארגונים נוספים המעניקים מלגות יציגו את אפשרויות ההתנדבות המרובות, את הקריטריונים להגשת מועמדות למלגות השונות ואיך בכלל עושים את כל התהליך הבירוקרטי הנדרש.

מלבד זאת, תינתן אפשרות לשאילת שאלות את נציגי הארגונים. קרן המלגות העירונית הינה בשיתוף קרן ירושלים ומפעל הפיס.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנחנו כאן עבור כלל הסטודנטים ועבור הירושלמים במיוחד. אני קורא לסטודנטים הירושלמיים להגיש מועמדות ואנחנו נמשיך לעשות את כל השאר למענם. ירושלמים לומדים בירושלים ואנחנו לצידכם".

קישור הרשמה >> https://bit.ly/scholarshipsaffair2022


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה