"יוצאים למסע של שיקום התיירות בירושלים לאחר משבר הקורונה"



בישיבה שנערכה עם שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ והתאחדות המלונות בירושלים, סוכם כי ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בין המשרד למלונאי ירושלים ועובדים במרץ כבר בימים הקרובים על חבילת סיוע דחופה לענף המלונאות בירושלים שהוא יסוד ובסיס לכל ענף התיירות בעיר ירושלים

יוצאים למסע של שיקום התיירות בירושלים לאחר משבר הקורונה
על רקע משבר הקורונה אשר גרם לעצירה מוחלטת של התיירות בישראל ובפרט בירושלים, נפגש אמש (א') שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ, עם התאחדות המלונות בירושלים. לפגישה שהתקיימה בלשכתו של השר הגיעו ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה ויו"ר התאחדות המלונות בירושלים, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים אריה זומר, מנכ"ל מלון רמדה בירושלים דיויד טוקר ועו"ד עמיחי פילבר.

מנהלי בתי המלון פרסו בפני השר את הקשיים הרבים שעוברים על תחום המלונאות בירושלים על רקע המשבר הכלכלי בעקבות התפשטות הקורונה. הם הציגו לשר את הנתונים הקשים של עצירת התיירות בעיר, כ-80% מהתיירות הינה תיירות חוץ ורק כ-20% תיירות פנים. למעשה מאז  הפורים אין תיירות בעיר ובתי המלון עומדים סגורים. 


בישיבה החשובה סוכם כי ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בין המשרד למלונאי ירושלים ועובדים במרץ כבר בימים הקרובים על חבילת סיוע דחופה לענף המלונאות בירושלים שהוא יסוד ובסיס לכל ענף התיירות בעיר ירושלים.

השר פרץ אמר בסיום הפגישה, "יש כאן משבר עצום. ירושלים נפגעה בצורה אנושה, ירושלים שגשגה לפני הקורונה ועכשיו התיירות בעיר נפסקה כליל. הפגיעה בתיירות פוגעת בכל העיר, במלונות, ובמגוון עסקים הסובבים את התיירות כמו מסעדות, מוניות, מורי דרך, ועוד. לא אשאיר את ירושלים בצד הדרך. אנחנו יוצאים למסע משותף של שיקום תיירות בירושלים לאחר משבר הקורונה".

ישי ברנע, יו"ר התאחדות בתי המלון בעיר, אמר בסיום הפגישה, "ירושלים על ראש שמחתנו" ובטוחני כי התוצאות לא תאחרנה. אנו מברכים את השר על הנכונות והמאמץ לסייע לנו, שיתוף הפעולה יסייע רבות וירושלים תוכל לעמוד על רגליה מחדש ולחלוף מעל התקופה הקשה אליה נקלענו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה