ט"ו בשבט עם בשורה לאילנות: יאסרו שימוש בחומרי הדברה מבוססי גלייפוסט בירושלים



סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה, אריה קינג: "לכבוד ט"ו בשבט עיריית ירושלים מעניקה לאנושות, לטבע ולתושבי ירושלים מתנה חגיגית"

בשורה ירוקה לירושלים בט"ו בשבט: מועצת העיר החלטה תקדימית על פיה העירייה תאסור שימוש בחומרי הדברה מבוססי גלייפוסט, בכל רחבי ירושלים.

פריחה באגן נחל כוס. צילום: אבנר רינות, החברה להגנת הטבע

מדובר במהלך נוסף של עיריית ירושלים למען איכות הסביבה, במסגרת התוכנית הירוקה אותה מוביל ראש העיר בקדנציה הנוכחית. מי שהיה שותף להובלת המהלך החשוב הוא סגן ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק איכות הסביבה, אריה קינג, אשר פעל אל מול ועדת המכרזים להסיר מסדר היום הצעת רכש של כ-250 ליטר של חומרי הדברה המכילים גלייפוסט.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנו מובילים בימים אלה שורה של צעדים ירוקים למען בריאות הציבור ואיכות הסביבה. מטפחים את השטחים הירוקים ומשדרגים ריאות ירוקות נוספות בתוך השכונות. הצעד הזה הוא צעד נוסף בדרך להפוך את ירושלים לעיר ירוקה, נקייה יפה ומטופחת. אני מודה לסגני ולחברי המועצה על הבנת החשיבות וההתגייסות למען המטרה"

סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה, אריה קינג: "לכבוד ט"ו בשבט עיריית ירושלים מעניקה לאנושות, לטבע ולתושבי ירושלים מתנה חגיגית. בהמשך למדיניותי כמחזיק תיק איכות הסביבה, אישר ראש העיר לאסור את השימוש בחומרי הריסוס המסרטנים שנעשה בהם שימוש ברחבי ירושלים מזה עשרות שנים והיוו סכנה לבריאות הציבור ולבעלי החיים. אני שמח שירושלים הופכת בקדנציה זו לעיר ירוקה ובריאה, מהמובילות בתחום מבין הרשויות בארץ".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה