חשד לפיגוע דריסה בשייח׳ ג׳ראח, עימותים פרצו במקום



באירוע הדריסה נפגע צעיר בשנות ה-20 לחייו והוא פונה במצב בינוני לביה"ח. צעיר נוסף נפצע קל בראשו לאחר שנפגע מאבן. המשטרה עצרה את הנהג הדורס שטען כי רוסס בגז פלפל. ח"כ בן גביר יקים את לשכתו הפרלמנטרית בשכונה במחאה על הצתת בית של משפחת יהודית

חשד לפיגוע דריסה בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. יהודי כבן 20 נפצע באורח בינוני בפיגוע דריסה שאירע אמש (מוצאי שבת) בשכונת שמעון הצדיק בירושלים.

צילומים: דוברות איחוד הצלה

המחבל שנהג ברכב נמלט ונלכד על ידי שוטרים זמן קצר לאחר הדריסה. הנהג הדורס טען בפני השוטרים כי רוסס בגז פלפל. נפתחה חקירה.

צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים. מהמקום פונה גם צעיר כבן 20 במצב קל עם חבלה בראש לאחר שנפגע מאבן.

משטרת ישראל עצרה הלילה 6 חשודים בהפרות סדר בשכונת שייח' ג'ארח שבמזרח ירושלים.

לפני אירוע הדריסה התפרעו עשרות ערבים בשכונה שבמזרח ירושלים ויידו אבנים לעבר יהודים שהגיעו למקום. המשטרה עצרה 6 חשודים ונפגעו מספר אזרחים שפונו לקבלת טיפול רפואי.

כוחות המשטרה הדפו את מפרי הסדר, זאת לאחר שלא נשמעו לאזהרות השוטרים והוראת הפיזור שניתנה במקום על ידי קצין משטרה. בתוך כך, המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

בעקבות ההצתת הבית בשכונת שמעון הצדיק הודיע ח"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) כי בכוונתו להקים מחדש את לשכתו הפרלמנטרית בחצר הבית של המשפחה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

אם התושבים לא מקבלים הגנה מהמשטרה, אני אגן עליהם", הכריז ח"כ בן גביר, "מחר אפתח לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק, עד שהביטחון יחזור לשכונת שמעון הצדיק והמשטרה תציב אבטחה קבועה.

לא יכול להיות שיותר מתשע פעמים הציתו את הרכב של משפחת יושוביייב, בפעם העשירית ניסו לשרוף אותם חיים ורק בנס הם לא היו בבית בשבת, ומשטרת ירושלים תתנהג כאילו מדובר בהפגנה מול הבית. אם המשטרה לא נוכחת אני אהיה שם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה