חקירת התאונה הקטלנית בירושלים במהלך ראש השנה - 2 החשודים שנעצרו יובאו היום להארכת מעצר נוספת



2 החשודים שנעצרו ע"י חוקרי המשטרה בחשד לגרימת התאונה שהובילה למותו של גבר בשנות 50 ופציעתה הקשה מאוד של אשתו, יובאו היום להארכת מעצר נוספת שבמסגרתה צפויה הפרקליטות להגיש הצהרת תובע נגדם.

צילום: דוברות המשטרה
חקירת המשטרה החלה עם הזעקתם של השוטרים לצומת הרוזמרין \ בגין בירושלים בתאריך 1.10.19, לאחר שבמקום אירעה תאונה בה היו מעורבים מספר רכבים ופונו מספר פצועים, בהם גבר בשנות ה 50 שמותו נקבע בבית החולים, ואשתו שפונתה במצב קשה מאוד.
בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו כאמור בחקירה מאומצת שכללה איסוף נרחב של ראיות וממצאים הן בזירה והן לאורך הכבישים המובילים למקום התאונה במקביל לעדויות שנגבו ממעורבים ועדים לתאונה הקטלנית.

ממצאי חקירת המשטרה העלו חשד למעורבותם של 2 נהגים חשודים (27, 32, מזרח ים), שנסעו עם רכביהם בכביש בגין ועפ"י החשד 'שיחקו במשחקים אסורים' (התחרו ביניהם) בצורה המסכנת את משתמשי הדרך, כאשר בצומת בגין \ רוזמרין, איבד ככל הנראה אחד הנהגים את השליטה ברכבו והתנגש בעוצמה ברכבו של המנוח.
חוקרי המשטרה עצרו לחקירה כאמור את 2 הנהגים החשודים, ומעצרם הוארך מעת לעת, והיום הם יובאו לדיון נוסף בהארכת מעצרם, במהלכו צפויה הפרקליטות להגיש הצהרת תובע נגדם תוך כוונה להגיש כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה