"חצה את הקווים"- סוכן סמוי הפליל 33 חשודים בעבירות של סחר בסמים



משטרת ישראל עצרה הבוקר 33 חשודים בעבירות סחר בסמים לאחר שסוכן סמוי הופעל בקרבם במהלך החודשים האחרונים. מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי: ״שמונה חודשי הפעלת סוכן הגיעו לסיומם הלילה, עם מעצרם של עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים. הסוכן שחצה את הקווים והביא להפללתם של החשודים סייע בידנו במאבק המתמשך בנגע הסמים"

הבוקר (ב'), פשטו כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים על בתיהם של עשרות חשודים במסגרת מבצע הפעלת "סוכן סמוי" ע"י היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. במהלך פעילות המשטרה שהתמקדה במפיצי וסוחרי הסמים המסוכנים והבוקר הפכה לגלויה, נעצרו ברחבי הארץ 33 חשודים בגילאי 40-20, תושבי ישובים שונים ברחבי הארץ. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה, ובמהלך היום יובאו בפני ביהמ"ש להארכת מעצרם.

הסמים שנתפסו בפעילות המשטרתית. צילום: דוברות המשטרה


במהלך החודשים האחרונים התנהלה במשטרה חקירה סמויה, במסגרתה הפעילה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים "סוכן סמוי" שפעל בקרבתם של גורמים עברייניים רבים, תושבי ירושלים, לוד, בית שמש, הפזורה הבדואית בדרום וישובים נוספים ברחבי הארץ. הודות להפעלה זו וחקירה סמויה שנוהלה במשטרה, נאספו ראיות מפלילות נגד עשרות חשודים בעבירות סחר בסמים, זאת לאחר שהסוכן רכש מידיהם של החשודים סמים מסוגים שונים- קוקאין, MDMA, פטריות הזייה, אל.אס.די ועוד, בכמויות גדולות.

כאמור, הבוקר הפכה החקירה לגלויה עת פשטו בלשי הימ"ר יחד עם כוחות משטרה רבים נוספים ונעצרו החשודים בבתיהם. במהלך גל המעצרים, בוצע חיפוש בבתיהם של החשודים שם אותרו ונתפסו סמים נוספים במשקל רב וסכומי כסף.
הסמים שנתפסו בפעילות המשטרתית. צילום: דוברות המשטרה
בנוסף, בוצעה פעילות אכיפה כלכלית, במסגרתה נתפסו ונגררו לחזקת המשטרה 14 כלי רכב השייכים לאותם חשודים, זאת לצד הקפאת חשבונות בנק השייכים לחשודים אלו.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי, התייחס לפעילות ואמר: ״שמונה חודשי הפעלת סוכן הגיעו לסיומם הלילה, עם מעצרם של עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים. הסוכן שחצה את הקווים והביא להפללתם של החשודים סייע בידנו במאבק המתמשך בנגע הסמים. בפעילות אותה הובילה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים שולבה גם אכיפה כלכלית לצד אכיפה פלילית, שהובילה לחילוט רכבים רבים והקפאת חשבונות הבנק של החשודים. בשנה החולפת אנו שמים דגש רב לפעילות עומק בלב ארגוני הפשיעה ומחולליה ונמשיך לעשות זאת ביתר שאת, למען שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל״.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר: ״הפעלת הסוכן מהווה נדבך נוסף במאבק הנחוש והבלתי מתפשר שלנו בפשיעה החמורה ובמחוללי הפשיעה. המעצרים הרבים שבוצעו הלילה ברחבי הארץ, הם תוצר של פעילות ממושכת ומשמעותית של היחידה המרכזית במחוז ירושלים נגד סוחרי ומפיצי הסמים המסוכנים. הערכתי הרבה לסוכן ולמפעיליו, שפעלו בחודשים האחרונים בתחכום ויצירתיות לאסוף ראיות ולחשוף את עשרות החשודים שנעצרו הלילה בחשד לסחר בסמים. זהו עוד מסר חד משמעי לכל עבריין באשר הוא, כי המשטרה תמשיך לחתור למגע ולחשוף עבריינים הפועלים בניגוד לחוק ולהשתמש בכל הכלים והאמצעים שברשותנו למאבק בפשיעה על כל גווניה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה