חטף בת 11 שאסף טרמפ, ביצע בה עבירת מין ונעצר על ידי המשטרה



המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד מוסטפא טוויל, בן 32 ממחנה הפליטים שועפט, בחשד שחטף ילדה בת 11 מצפון ירושלים וביצע בה עבירות מין לפני כשבועיים

החשוד מוסטפא טוויל. צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבועיים, התקבל במשטרה דיווח על חשד לחטיפת קטינה (11) שעצרה טרמפ בשכונה בצפון ירושלים על ידי חשוד שניסה לבצע בה עבירת מין.

מחקירת המקרה עולה כי הקטינה יחד עם אחיה, עצרו טרמפ בשכונה בצפון ירושלים ועלו לרכבו של החשוד. כאשר החשוד עצר את הרכב ביעד אליו ביקשו להגיע השניים, אחיה של הקטינה ירד מהרכב והנהג המשיך בנסיעה יחד עם הקטינה ובניגוד לרצונה. בשלב מסויים, בעת שהחשוד ניסה לבצע בקטינה עבירת מין, הקטינה הצליחה לצאת מהרכב ולברוח מהמקום.

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, איתרו במהירות את החשוד: מוסטפא טוויל, בן 32 תושב מ.פ שועפאט. החשוד נעצר בתאריך 25.10 והועבר לחקירה בתחנת שפט של מחוז ירושלים ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגדו, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בבית המשפט לקראת כתב אישום.

בתוך כך, המשטרה בודקת במקביל חשד, כי החשוד היה מעורב במקרים נוספים.

״משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ולמצות את הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ועבירות מין כלפי קטינים ובכלל. המשטרה קוראת לכל מי שנפל/ה קורבן למעשיו של החשוד, לסור מיד לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה בנושא״.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה