חוזרים לכושר: עיריית ירושלים במיזם חדרי כושר באוויר הפתוח



הפעילות תכלול מאמני כושר מוסמכים שיסייעו לציבור הרחב, ולבני הנוער בפרט, להשתמש נכון במכשירים הנמצאים בפארקים השונים. בנוסף יתקיימו שיעורי ספורט ואימוני ריצה

החורף לא עוצר את הירושלמים מלקיים אימונים במרחב הפתוח: החל מהשבוע הבא (בין ה-15 ל-23 בנובמבר) תצא עיריית ירושלים במיזם של חדרי כושר באוויר הפתוח - פעילות ספורטיבית לנוער בשישה מתחמי כושר ברחבי העיר.

הפעילות תכלול מאמני כושר מוסמכים שיסייעו לציבור הרחב, ולבני הנוער בפרט, להשתמש נכון במכשירים הנמצאים בפארקים השונים. בנוסף יתקיימו שיעורי ספורט ואימוני ריצה. הפעילות מיועדת לבני הנוער הירושלמים, אלו שעדיין לומדים מרחוק בבתיהם, אולם כל התושבים הירושלמיים יוכלו להגיע למתחם הקרוב לביתם ולהשתמש במכשירים שבמתחם.

קרדיט צילום: מינהל קהילתי חומת שמואל

הפעילות תתקיים בשישה מתחמי כושר בשכונות פסגת זאב, צומת אורנים, בקעה, רמות, קריית היובל ושכונת גבעת משואה. יודגש כי האימונים יתקיימו ללא עלות.

השימוש במכשירים וההדרכה של המאמנים תתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. מתאמנים יחולקו לקפסולות של עד 20 משתתפים, תוך שמירה על מרחק של שני מטרים בין מתאמן למתאמן, והם יידרשו לחתום על הצהרת בריאות ולמדוד חום עם הגעתם לאימון. יצוין כי המתקנים יעברו חיטוי מלא בין מתאמן למתאמן.

קרדיט צילום: מינהל קהילתי חומת שמואל

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח על יוזמה מבורכת זו של אגף הספורט, החוזרת פעם נוספת ומתקיימת ברחבי העיר. אני קורא לכל התושבים לצאת ולהתאמן למען בריאותם ולמען רווחתם האישית. הכושר הגופני הוא חיוני מאוד לשגרה שלנו ונמשיך לקיים פעילות מסוג זה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה