חודש לאחר התאונה הקשה: אפרים רימל שוחרר מבית החולים. בנו איתי עדיין מאושפז



חודש לאחר התאונה הקטלנית בכביש 443 שבה נהרגו רעייתו ציפי ובתו בת השלושה שבועות שוחרר אפרים מהמרכז הרפואי שערי צדק לאחר שאושפז במצב קשה והועבר לשיקום בתל השומר. איתי בן ה 12 עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעת ראש קשה עם שיפור קל מאוד

אפרים רימל. צילום: דוברות שערי צדק
חודש לאחר התאונה הקשה בכביש 443, שוחרר היום (חמישי) אפרים רימל, תושב נוה צוף מהמרכז הרפואי שערי צדק לאחר שאושפז במצב קשה והועבר לשיקום בבית החולים תל השומר ברמת גן. אשתו של רימל ציפי ובתו בת השלושה שבועות נועם רחל נהרגו בתאונה הקשה.

אפרים הגיע במצב קשה עם פציעות רבות, טופל ביחידת הטראומה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית ועבר מספר ניתוחים מורכבים שסייעו לשיפור במצבו. 
 
מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין הגיע ללוות את אפרים בצאתו מבית החולים ואמר "אנחנו מאוד נרגשים היום לראות אותך אחרי התהליך המאוד מורכב שעברת. בטיפול בך היו מעורבים צוותים רבים ממחלקות רבות שנרתמו כולם להחלמתך וכולם היום שמחים לראות את ההתקדמות המדהימה שעשית. מהרגע הראשון ראינו את החוסן הנדיר שלך שיותר חזק מהכל ואנחנו בטוחים שאתה תתגבר על זה ומאחלים לך, לאיתי ולכל המשפחה רפואה שלמה".

 
אפרים רימל הודה לצוות הרפואי מיחידת הטראומה, מהיחידה לטיפול נמרץ והמחלקה הכירורגית על הטיפול המסור ואמר "אני מודה לכם על הטיפול הכל כך מסור באיתי ובי. אני משאיר לכם את איתי להמשך הטיפול ומתפלל שכמו שטיפלתם והצלחתם בטיפול בי ככה נצליח עם איתי".
 
בתקופה הקרובה ישוב אפרים לביקורת והמשך מעקב רפואי בשערי צדק.
 
איתי בן ה 12 עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעת ראש קשה עם שיפור קל מאוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה