חדש בירושלים: שבבים במתקני מחזור נייר, שיסייעו בתהליך הפינוי



בירושלים פזורות כ-1,000 מכליות מחזור לנייר, מהן נאספים כל שנה כ-3,000 טון של נייר המועבר למחזור ולשימוש חוזר. שבבי NFC על גבי מתקני מחזור נייר, יאפשרו מעקב אחר פינוי מכליות המחזור

באדיבות עיריית ירושלים

עיריית ירושלים השלימה לאחרונה התקנת שבבי NFC על גבי מתקני מחזור נייר, המאפשרים מעקב אחר פינוי מכליות המחזור.  כך תוכל העירייה לבצע מעקב על זמני פינוי המכליות, מרווח הזמנים בין פינוי לפינוי ופילוחים נוספים שישפרו את מלאכת פינוי המתקנים.

בירושלים פזורות כ-1,000 מכליות מחזור לנייר, מהן נאספים כל שנה כ-3,000 טון של נייר המועבר למחזור ולשימוש חוזר. בעירייה מסבירים כי התקנת השבבים היא חלק משורת תהליכים טכנולוגיים נוספים בנושאי התברואה. כך למשל הותקנו בפחי האשפה המוטמנים גלאי נפח חכמים, המעבירים אינדיקציה על אחוז התפוסה בפחים ישירות אל טאבלטים ייעודיים הנמצאים במשאיות איסוף האשפה, ומסייעים במיטוב תהליכי איסוף האשפה מדי יום.

יצוין כי כחלק מרפורמת הניקיון, אותה מנהיג ראש העיר ירושלים משה ליאון מאז כניסתו לתפקיד, ניתן דגש מיוחד לנושא מחזור פסולת. ברחבי העיר פזורים מאות מכלי מחזור עבור נייר, בקבוקים, קרטונים ועוד. כמו כן פועלת העירייה בפן החינוכי ומפיקה חומרי לימוד מותאמים להדגשת חשיבות המחזור והטמעתו בקרב ילדי העיר כבר בגיל צעיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התקנת שבבים על מתקני המחזור הוא שלב נוסף ברפורמת הניקיון שעוברת העיר. אנו ממשיכים להשתמש בטכנולוגיה במטרה לטייב את השירות לאזרח ולעקוב אחר קצב פינוי מיכלי המחזור השונים המוצבים ברחבי העיר. אני קורא לתושבי העיר להשתמש במיכלים אלו, במטרה לעזור לנו לשמור על ירושלים נקייה וירוקה יותר!".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה