חברת מובילאיי משנה את תוכנית הבנייה בקמפוס הר חוצבים: 9 קומות במקום 30



הוועדה המקומית לתכנון לבנייה בירושלים אישרה את תוכנית הבנייה המצומצמת של חברת מובילאיי

הדמיית תכנית –קרדיט ל- Viewpoint

חברת מובילאיי החליטה לשנות את תכנית הבנייה המקורית ברחוב שלמה לוי בהר חוצבים, כך שבמקום מגדל בן 30 קומות היא תבנה בניין של 9 קומות. הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים, אישרה את הקמת המבנה.

בתוכנית המקורית ביקשה מובילאיי להקים קמפוס משרדים וחניון תת-קרקעי, הכולל מגדל בן 25 עד 30 קומות ושמונה בנינים קטנים יותר בני 6 עד 8 קומות כל זאת בשטח של כ־12 דונם שעליו ניתן לבנות כ־135 אלף מ"ר. היקף הפרויקט נאמד ב־950 מיליון שקל. כעת מובילאיי מבקשת להקים 4 מבנים של 9 קומות.

התכנית כוללת מבני קמפוס עבור משרדי מובילאיי, משרדים, חדרי ישיבות, חדרי הנקה, אולמות הדרכה והתכנסות, חדרי מחשב, מועדון חיצוני ושטחי גינון.

מבנה הקמפוס יהיה מבנה מורכב הבנוי בצורת 4 מבני אצבעות בני 9 קומות וגג טכני, ובין המבנים יהיה פטיו משותף. לכל המבנים תהיה כניסה ראשית מכיכר רחוב שלמה מומו וההתפצלות למבנים תעשיה על-ידי הפטיו והאודיטוריום.

התכנית תוכננה על-ידי משה צור אדריכלים בוני ערים בע"מ.

חברת מובילאיי הפועלת בהר חוצבים בירושלים עוסקת ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות סיוע למניעת תאונות דרכים, המבוססות על טכנולוגיית עיבוד תמונה ובנוסף מפתחת מערכות לנהיגה אוטונומית. הרחבתה תביא לגיוס אלפי מהנדסים ירושלמים ובכך יורחב מעגל המועסקים הירושלמיים בתחום ההיי-טק.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מובילאיי היא גאווה ירושלמית שמציבה את ירושלים כמובילה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. התרחבותה של מובילאיי בירושלים מעידה על חוזקו ועוצמתו של ענף ההייטק בירושלים אשר פורח ומתרחב. נמשיך לפתח את תעשיית ההייטק בעיר ונפעל למשיכת חברות נוספות לירושלים, שיחזקו את העיר וייצרו מקומות עבודה חדשים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה