חברת ההייטק סינמדיה חנכה משרדים חדשים בירושלים



המשרדים החדשים של החברה בעיר הבירה, משתרעים על פני 7 קומות בשטח 10,000 מ"ר ומשרתים את 600 עובדי החברה, בהם מהנדסי פיתוח, מתכנתים, חוקרים, אנליסטים, חוקרי סייבר ומודיעין ועוד


חברת ההייטק סינמדיה (Synamedia), מובילה גלובלית בפיתוח פתרונות טכנולוגיים לתעשיית הוידאו והטלוויזיה, חנכה את המשרדים החדשים של מרכז הפיתוח שלה בבניין Rad Tower של קבוצת רד בינת בהר חוצבים ירושלים. בין לקוחות החברה בארץ ובעולם מעל 200 גופי שידור ומדיה מובילים, בהם: AT&T, Sky Verizon, Viasat, Foxtel, Disney, Comcast, Vodafone , Yes הישראלית, ועוד.

משרדי סינמדיה בהר חוצבים, ירושלים (צילום: עוזי פורת)

סינמדיה היא הדיירת הראשונה במגדל, ומשרדיה משתרעים על פני 7 קומות בשטח 10,000 מ"ר, המשרתים את 600 עובדי החברה, בהם מהנדסי פיתוח, מתכנתים, חוקרים, אנליסטים, חוקרי סייבר ומודיעין ועוד. סינמדיה הקדישה קומה שלמה לתרומה למען הקהילה, בה היא מארחת את משרדי הילמ"ה (היי טק למען החברה) – חברה לתועלת הציבור, שמטרתה להצמיח את הדור הבא של המנהיגות הטכנולוגית בקרב צעירות וצעירים שאינם מתגייסים לצבא (כגון בנות שירות לאומי). זאת, על ידי פיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים. המיזם הוקם על ידי יזמים מבכירי ההייטק ובראשם מנכ"ל ומייסד התוכנית, יוסי צוריה (מייסד NDS).

במרכז הפיתוח הירושלמי של סינמדיה מפתחים טכנולוגיות מתקדמות לעולם הוידאו, עם התמקדות בשלושה תחומים: פלטפורמות שמעניקות למשתמשי שירותי סטרימינג ברחבי העולם חווית וידאו מתקדמת; הגנה מפני הפיראטיות הגוברת עוד לפני הקורונה וממשיכה לעלות לאור העלייה בצפייה בתכני וידאו וסטרימינג; ופרסומות מותאמות אישית (Targeted Advertising), המאפשרות לגופי השידור וספקיות תכני הוידאו מנועי צמיחה חדשים והגדלת הכנסות בעולם התחרותי בו הן פועלות. בנוסף, מרכז החדשנות של סינמידיה העולמית בו נרקמים הרעיונות לשינויים מהפכנים בטכנולוגיות הקשורות בוידאו ובידור, מובל מתוך מרכז הפיתוח של סינמדיה בירושלים.    

ראש עיר ירושלים, משה ליאון: "זהו יום חג בשביל חברת סינמדיה, אבל גם בשבילי כראש עיריית ירושלים ועבור ירושלים עצמה. סינמדיה היא דוגמה להייטק ירושלמי שורשי במיטבו, ואני מעריך את הנהלת סינמדיה שמתייחסת לירושלים כמרכז של החברה. אנחנו עושים הכל כדי שבשנים הקרובות ירושלים תהפוך למוקד הייטק ותוביל את תעשיית ההייטק בישראל. אפילו בשנתיים האחרונות, עם קורונה והיעדר ממשלה, נלחמנו ועשינו הכל כדי שיום יום העובדים של סינמדיה ושל חברות נוספות שיושבות בהר חוצבים יוכלו להגיע לעבודה בשקט ובצורה נוחה. אני מייחל לכך שיהיו עוד חברות כמו סינמדיה, שצמחו מירושלים, וגם אחרי שטיפסו והגיעו להצלחות – הן לא שכחו את העיר".

גרסטל משה ליאון פאינרו ופלד (צילום רונן רימר)

יעל פאינרו, מנכ"לית סינמדיה ישראל: "המעבר לבניין החדש הוא ציון דרך במסע ההתחדשות שלנו: לקחנו את הדברים הטובים מהעבר - הניסיון, הטכנולוגיה והאנשים המדהימים שלנו, שמונעים ממצוינות ומהדחף לחדשנות, והעברנו אותם לבית החדש ולדרך החדשה שהתחלנו. הלקוחות שלנו בעולם המדיה והטלוויזיה עוברים שינוי משמעותי מאוד, מבחינת הצרכים ומבחינת השירות לצרכנים. אנחנו משתנים ביחד איתם ועושים דברים מדהימים שיש להם כוח והשפעה על העולם הזה. שיתוף הפעולה עם רד בינת, שותפה שלנו כבר 16 שנה, איפשר לנו להתמקד במה שחשוב לנו – פיתוח טכנולוגיות וחדשנות בסביבה הכי טובה עבורנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה