ויכוח על חניה הוביל לדקירה ותקיפה חמורה



לאחר שהחשוד במעשה נעצר ע"י שוטרי מחוז ירושלים, הוגש נגדו כתב אישום

תמונה של הסכין שעמה בוצעה הדקירה. צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 18.8 בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על אירוע אלימות שהתרחש בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים. כוחות משטרה של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, איתרו את זירת האירוע והחלו בביצוע פעולות לאיתור החשוד במעשה. כתוצאה מאירוע האלימות שכלל דקירות סכין, נפצעו שני מעורבים תושבי מזרח ירושלים באורח בינוני ופונו לטיפול רפואי.

לאחר המעשה, החשוד בדקירות נמלט מהמקום. בסריקות משטרתיות שנערכו אחריו, שוטרי מרחב דוד איתרו את החשוד (בן 40) בביתו בעיר העתיקה בירושלים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו, נתפסה הסכין שעמה דקר את הקורבנות. הנאשם נעצר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים.

מהחקירה במשטרה עולה כי זמן קצר קודם לתקיפה, החל ויכוח בין הנאשם לשני אנשים אחרים על חניית רכבם באזור השער החדש. בשלב מסוים הקורבנות העמידו את רכבם בכניסה למנזר וירדו מהרכב. במהלך הויכוח הנאשם שלף סכין ודקר את השניים באכזריות מספר פעמים והוביל לפציעתם.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. לאחר שחוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים גיבשו נגדו תשתית ראייתית, אתמול הגישה התביעה המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך להיאבק בעבירות האלימות החמורה באשר היא, ולפעול למיצוי הדין עם העבריינים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה