התרגשות בהדסה: נחום נביס שנפצע קשה בפיגוע דריסה שוחרר



נחום נביס אשר נפגע בפיגוע הדריסה ליד הישוב אלעזר לפני ארבעה חודשים, נפרד מהרופא שהציל את חייו בהדסה עין כרם

בתמונה, הנוירוכירורג ד״ר סמואל מוסקוויסי ונחום המסמן לו ״וי״ של ניצחון

נחום נביס בן ה-17.5, שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדריסה הקשה ליד הישוב אלעזר בתאריך 16/8, בו נפגעה גם אחותו בפציעה אורתופדית בינונית, שוחרר מבית החולים הדסה בו ניצלו חייו והחל בתהליך שיקום.

כאשר פונה להדסה עין כרם ביום הפיגוע, חייו תלויים על חוט השערה עם פגיעת ראש קשה ביותר, הוא נותח מיידית על ידי הנוירוכירורג ד״ר סמואל מוסקוויסי והמרדים ד״ר אבו-ג׳אריס תאמר, בניתוח שהציל את חייו. 


זמן ממושך שהה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא עושה צעד אחר צעד בתהליך החלמה מורכב וקשה, ונותח עוד מספר פעמים, כאשר משפחתו לצידו כל העת.
עם הטבה נוספת במצבו, שוחרר נחום להתחלת הליך שיקומי ארוך והצוות בהדסה הגיע להיפרד ולחזק.

הוריו של נחום, זהבה ונפתלי כתבו עם צאתם, ״תודה לבורא העולם ששלח לנו שליחים כמלאכים בהדסה עין כרם. לכולם לכולם אנחנו מודים-- מאנשי הניקיון שעבודתם חיונית, כוחות העזר החייכניים שעובדים קשה, האחים והאחיות המסורים שנותנים את כל הלב, המתמחים שעובדים לילות כימים ובכל זאת עושים כל מה שצריך ומתייחסים כל כך יפה גם בזמני עייפות לא פשוטה,
ומעל הכל- תודה גדולה שבלתי ניתנת לתיאור במילים לנוירוכירורג הבכיר *ד"ר סמואל מוסקוויסי   (Dr Samuel Moscovici)* שהיה שליח נאמן ומסור במלחמה להצלת חייו של נחום (ולא פעם אחת), שעשה הכל במקצועיות גדולה ובלב רחב, ובזכותו ובזכות ד"ר גיא רוזנטל (Dr. Guy Rosenthal) מנהל יחידת טיפול נמרץ נוירוכירורגיה בעין כרם יש לנו את נחום חי ונושם, שעובד קשה מתקדם ומשתקם״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה