התחזה לתייר וגנב ציוד מהחפירות בעיר דוד



תושב סילוואן גנב רכוש מאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד בירושלים. היום, משטרת ישראל הגישה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגדו

חפירות בעיר דוד. צילום: רשות העתיקות

חקירה מהירה של חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים, הביאה למעצרו של חשוד תושב סילוואן בשנות ה-30 לחייו, זאת לאחר שנכנס מספר פעמים לאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד בירושלים וגנב מהמקום רכוש. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת שלם והיום, הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

בשבועיים האחרונים, התקבלו מספר תלונות בתחנת שלם במחוז ירושלים אודות הסגת גבול לאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד וגניבת כלי עבודה שונים. בחקירה יסודית של חוקרי תחנת שלם, נעצר החשוד לאחר שנכנס למקום תוך שהוא מצטרף לקבוצות מטיילים, ויוצא לאחר מספר דקות כשברשותו כלי עבודה שונים כגון רתכת, מכונת שטיפה ועוד.

כאמור, לאחר פעילות חקירתית נחושה של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים היום, לאחר סיום החקירה במשטרה, הוגש נגדו בבימ״ש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

משטרת ישראל תמשיך בפעילות נחושה כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות הפוגעות בביטחונו של האזרח ורכושו, ותפעל למיצוי הדין עם עברייני הרכוש באשר הם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה