השרים החליטו מערכת החינוך לא תיסגר באופן גורף



לאחר שהובא לידיהם המלצות משרד הבריאות, השרים החליטו שלא לסגור את מערכת החינוך באופן גורף, אלא לסגור רק את בתי הספר בהם אובחנו חולי קורונה

אמש, כינסו במשרד הבריאות ישיבה מיוחדת בשל עלייה ניכרת במספר החולים. כפי שדיווחנו ב'באר שבע נט' במסגרת זאת הודיע מנכ"ל המשרד היוצא משה בר סימן טוב כי המלצות המשרד הן הפסקת לימודים לכיתות ז'-יב' וכי ההמלצות יועברו לדיון והחלטת השרים. 

היום ההמלצות הובאו לידי השרים ואלו החליטו שלא לסגור את התיכונים באופן גורף, אלא לבצע סגירה אך ורק במוקדי ההתפרצות בהם אותרו חולי קורונה. 

כמו כן, נזכיר כי המנכ"ל היוצא בר סימן טוב המליץ שלא להיפגש עם סבתא וסבא וכן הבהיר כי המשרד ימשיך לבצע הערכות מצב בהתאם להתפתחויות ואם ידרש יבצעו סגירה של מקומות שנפתחו. 

עוד הוחלט כי לאור העלייה המשמעותית במספר החולים, מד"א יקים מחדש ארבעה מתחמי קבע של 'היבדק וסע' בניהם יוקם מחדש מתחם היבדק וסע גם בבאר שבע. 

משטרת ישראל

שי חג׳ג׳ יו״ר מרכז המועצות האזוריות מברך על החלטת הממשלה לסגור נקודתית מקומות עם תחלואה: ״יש לאפשר לקיים שגרת קורונה במקומות ללא התפרצות, ולצמצם פגיעה מיותרת במשק. הקורונה עדיין כאן ונצטרך לסגל דפוסי חיים חדשים עד למציאת חיסון ולהיעלמות הנגיף. משמעת אזרחית תמנע משבר חריף״ אמר חג׳ג׳ והוסיף: ״אנחנו מחוייבים לאפשר חזרה בטוחה לשגרה, ולהגן על האוכלוסיות שבסיכון. על הציבור מוטלת החובה והאחריות להקפיד ולהישמע להנחיות- אי ציות יוביל למשבר חריף ואפשר להימנע מכך. רק יחד נוכל לצמצם נזקים כלכליים למשק, ולצמצם את הפגיעה הכלכלית בכל משק בית.שר החינוך יואב גלנט קשוב לשטח ואני מבקש להודות לו על השיח המשותף שהוא מקדם". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה