השוטרים סיכלו את גניבת רכבו של ראש עיר



שוטרי מחוז ירושלים סיכלו גניבת רכב סמוך למחלף בן שמן ועצרו את הגנב - פלסטיני השוהה בישראל שלא כחוק. בבירור פרטי הרכב התברר כי הוא בבעלות פרטית של ראש עיר בישראל ובת זוגו ונגנב עפ״י החשד מאזור המרכז מוקדם יותר היום

צילום: דוברות המשטרה

היום בשעות אחר הצהריים, בפעילות יזומה של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, נצפה רכב חשוד כגנוב באזור כביש 443 סמוך למחלף בן שמן.

בלשי המשטרה התחקו אחר הרכב, ובדיקתו העלתה כי מדובר ברכב בבעלות ראש עיר ובת זוגו המתגוררים במרכז הארץ. בשלב מסוים, זינקו הבלשים לעבר הרכב החשוד לאחר שנעצר בפקק תנועה באזור וביצעו את מעצרו של החשוד- פלסטיני בן 32 השוהה בישראל שלא כחוק.

החשוד שנעצר ברכב הגנוב הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ומחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבימ״ש בהתאם לצרכי החקירה ולצורך מיצוי הדין עמו.

סיכול ומעצר זה, מצטרף לעשרות גנבי רכבים שנעצרו בתקופה האחרונה ע״י שוטרי מחוז ירושלים, ועשרות רכבים שגנבתם סוכלה בפעילות משטרתית יזומה והתקפית.
רק בסופ״ש האחרון, בפעילות שוטרי מחוז ירושלים נעצרו באזור חיזמא שני פלסטינים שוהים בלתי חוקיים ללא רשיון נהיגה, שגנבו רכב וניסו להמלט עמו בנהיגה פרועה לשטחי יו"ש.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד גנבי רכבים הפוגעים בשלום הציבור וברכושו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה