הקרייזלר שהפכה לטויוטה



סריקות של השוטרים בירושלים אחר רכב חשוד, הובילו למעצרם של ארבעה חשודים לאחר מרדף רגלי. ברשותם נתפסו אמצעים לגניבת כלי רכב ונמצא כי לוחית הרישוי על רכבם שמדגם טויוטה, שייכת בכלל לרכב קרייזלר

צילום: דוברות המשטרה

לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה מאזרח ערני שהבחין ברכב שעורר חשדו כשאסף נוסעים, סמוך לעטרות שבצפון העיר ירושלים והמשיך בנסיעה.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי מחוז ירושלים בסריקות אחר הרכב בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים ושימוש ביכולות מבצעיות לאיתורו של הרכב החשוד. בתוך כך התברר כי מדובר ברכב מסוג טויוטה, שלוחית הרישוי שהותקנה עליו בכלל שייכת לרכב מסוג קרייזלר.

במהלך הסריקות המשטרתיות, איתרו תצפיתני משל"ט מחוז ירושלים כי הרכב חולף באזור בדרום העיר ושוטרי תחנת מוריה החלו בפעולות לאיתורו. בתוך דקות ספורות, הבחין צוות שוטרי הסיור ברכב החשוד בנסיעה ברחוב הרצוג. בסיוע כוחות משטרה נוספים הם חסמו את דרכו וביצעו את מעצר החשודים, שחלקם ניסה להימלט רגלית מהמקום.

שניים מהחשודים הינם פלסטינים שוהים בלתי חוקיים תושבי יו״ש בני 25 ו-46. שני חשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם. הארבעה נעצרו על ידי שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים כשברשותם פריטים הקושרים אותם לעבירות של גניבת כלי רכב- כפפות, מחשב רכב ועוד.

הם הועברו לחקירה ובמהלך היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם בהתאם לצרכי החקירה ולצורך מיצויה.

״משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, בהם חוליות גנבי רכבים, בכדי לשמור על שלום הציבור ורכושו״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה