הצצה ראשונה למרכז האונקולוגי החדש והגדול בירושלים של שערי צדק



בשורה לתושבי ירושלים ולמרכז הרפואי לשערי צדק: נחנך המרכז האונקולוגי ע"ש הלמסלי בשערי צדק. המרכז החדיש מציע טיפולי קרינה ואבחון לחולים אונקולוגיים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, תוך שימוש במכשור בטכנולוגיית קצה

שערי צדק מציין אבן דרך משמעותית עם פתיחת המרכז האונקולוגי ע"ש הלמסלי במבנהו החדיש והמרווח; עשרות מטופלים ראשונים חנכו את המרכז הענק שתוכנן בבנייה אדריכלית מתקדמת; המרכז החדיש מציע טיפולי קרינה ואבחון לחולים אונקולוגיים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, תוך שימוש במיכשור בטכנולוגיית קצה.
 
המרכז בנוי בשטח כולל של כ -12,000 מ"ר ומורכב מ -6 קומות כולל קומת רדיותרפיה עם ארבע חדרי מאיצים, שתוכננו בעזרת מכון סורק כדי לוודא שקרינה לא תחרוג מחוץ לגבולות החדרים בזמן עבודה. חדר CT מהדור החדש; אזור התאוששות; קומת מרפאות; אזור טפול משלים; קומת אשפוז יום אונקולוגי; קומת מכונות הכוללת מאגרי מים וחדרי מכונות וחשמל; לובי כניסה מפואר ומסעדה.

צילום: עזרא לנדאו.
 
אור טבעי מגיע לקומות התחתונות עבור החולים הבאים לטיפול. אלמנטים של עץ הוכנסו לפנים המבנה ולקירוי חיצוני לטובת אוירה וטובת המטופל. לצד התכנון האדריכלי המוקפד, הושקעו משאבים ברכישת ציוד אבחנתי וקרינתי מתקדם.

צילום: עזרא לנדאו.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין ברך על פתיחת המרכז וציין כי שערי צדק חורט על דגלו פריצות דרך בתחום הטיפול בסרטן וממשיך בתנופת הפיתוח. ״אנו מציינים אבן דרך משמעותית בשירותי הבריאות הניתנים בעיר. בשנת ה- 120 של שערי צדק, אנו בונים את העתיד. לאחר תהליך ארוך של חשיבה, תכנון ובניה פתחנו את שעריו של המרכז האונקולוגי המתקדם עבור מאות אלפי חולי סרטן הזקוקים לטיפול מציל חיים. המרכז הרפואי הקים וגייס צוות רופאים בכירים מהשורה הראשונה שייתנו מענה מקצועי ומקיף במבנה העתידני החדש שאנו מציינים השבוע את פתיחתו״.

צילום: עזרא לנדאו.

 
פרופ' ניר פלד, מנהל אגף אונקולוגיה במרכז הרפואי שערי צדק הוסיף, "אנו שמחים ונרגשים להציע לכלל מטופלינו טיפול מוביל. צוות מומחי המערך האונקולוגי בשערי צדק יחד עם צוות המכון ממשיך להעניק טיפול מסור ומקצועי ומברך על פתיחת עידן חדש עבור מטופלי המערך האונקולוגי בשערי צדק. המרכז מאפשר טיפולים מתקדמים בטכנולוגיות חדשות של רדיו כירורגיה, טיפולים ממוקדים ושימוש ב- OSLD. מסלול הטיפול יתאפשר בתהליך דיגיטציה, שיתוף מידע ותהליכים חכמים במטרה לשדרג ולהקל את מהלך הטיפול במכון. פתיחתו של המרכז למחלות הסרטן הגדול והמתקדם בירושלים של שערי צדק הוא נקודת ציון משמעותית לאפשרויות הטיפול המתקדמות שאנו מובילים במערך האונקולוגי". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה